Friday, July 10, 2009

petua


ada yang bagik mcm² petua nak ilangkan sakit gigi.....

tp..

petua yang paling byk kwn² suh buat adalah berkumur ngan air garam...

boley kurangkan sakit tu...

okey....ikut aje....

bancuh...satu sudu....dua sudu....tiga sudu...pat sudu...

tp...bile da sakit.....

ape bende yang dibuat pun jadik bende lain...

awat garam ni rase ajinomoto!!!!

argghhh!!!!!!

UPDATE: TADI JUMPE DOKTER GIGI KAT KLINIK ARITU..TP BUKAN DOKTER YG ARINI..DOKTER ARINI MUCH MORE HENSEM!!!! MUDE WEH!!!CHECK N CHECK...DIA KATE MAYBE ADE LUBANG KAT DALAM..YANG TU X LEY TAMPAL...AND KENE CABUT!!!!! HOHOHOHOHO...ESOK KU CABUT GIGI...DOAKAN KESELAMATAN AKU..HUHUHUHUHUHUHUHUHUUHUHU :((

8 kumbang & bunga:

Monkey D Luffy said...

cabut jer gigi tu

pakai gigi palsu

momentinlife said...

klu aku..
tido je...
=p

Masy said...

klu ada mmber2 yg simpan gambir sarawak, mintaklah sket. bole guna utk sakit gigi tu. serius ni. tp cara nk guna tu x pastilah. letak kat gigi yg sakit tu kot.

selamat mencuba hoh?

♣haNie♣ said...

abeh la ko...
nt ilang sume rambut..
hahahahaah!!

aRaBeLLa said...

aku risaw keselamatan dentist ensem tu jer...hahahahah

ayampinko said...

semoga gigi nko selamat..
semoga doktor tu selamat..
nko mesti ok punyer kan..
kira rongak la nko nanti ek...

Jard The Great said...

kesian ko.. hehehe..

zonaku said...

huhuhuhuuuuu.. adakah dia cukup pengalaman?????

hati2 mcm2 leh jadi ngan cabut gigi nie.. (tetiba aku jd jahat nk takutkan ko supaya takut cam aku)

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner