Wednesday, July 29, 2009

ba alif ba ya...again.........

Tadi....kazen aku es em es...UPM tutup sbb ade kes H1N1......ade student kne jangkitan itu virus....

nauzibillah......dah melarat rupenye penyakit neh...pasni kne pakai mask kot...huhuhuhuhuhu...seramnye nak gi keje.....

Toink!!! tetibe terlintas....company aku dlm kawasan UPM....berdepan je ngan kolej budak yg dijangkiti h1n1 tu.......so .. agak agak....aku boley cuti seminggu tak??? heheheheheh

14 kumbang & bunga:

momentinlife said...

kueh cmna?
kene tutup kedai seminggu gk ke?

=p

Jard The Great said...

erkkk.. apsal RTM tak tutup2 gak ek?? ehehe...

ska said...

aku pon berangan nk cuti gak. malangnya student jek dpt cuti. staf kena kerjaaa.. huhu

aRaBeLLa said...

Jard-kalo RTM tutup tak boleh ler aku tgk hindustan setiap sabtu beb!!!

k.e.r.i. said...

balik kapong lah.
makang nasik dagang.
hahaha

Masy said...

klu takat cuti je best laa.. dibuatnye kene kuarantin. tensen wooo

mrblind said...

ceh..

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

UPM tutup???


UTM jauh...virus tu susah agaknya nk smpai ke skudai nihh...

Firol said...

Kena kuarentin sekali

John Iverson said...

Hehehe... Semoga Allah merahmati diri kita semua... Don worry... amalkan kehidupan yg bersih dan sihat k....

zonaku said...

br aku teringat, staff kami pun ada msk pasal suspek kes ni... lupa nk call check confirmation kes dia...


adeiii!!!!!! inilah akibat bila soh kuarantin n report, ramai y ngelat. so, sumer sama² susah pasal org y penting kan diri sdr tu....

ni camana aku nk p tgk muvie nie????
aku pun demam ni..... tp aku x der contact ngan confirmed case.. ker diorg x declare??? manusia! mcm² gelagat!

Anonymous said...

cuti seminggu umpama potong gaji lebih kurang 30% tau :D

ayampinko said...

cuti sebab di syakki tak per..
kalau cuti sebab anda salah sorang pembawa...hem kene samak la wei..

aim-a said...

moment: hmm...cube ko sms kueh....
jard:hahaha...boley ke???
ska:lah...cube ko buat buat batuk sket...confirm leh cuti :P
bella:hahahahaa.hantu industan ko rupenye..:P
keri: bereh!!! mung blanje :P
masy:huhuhuhu...nauzubillah....
mrblind: tu je ke?????
hazerin:virus tu naik KTM sampai laa esok..hahahhahahaa :P
firol:tak mo tak mo tak mo...x beh
john:amin.......okey bosh!!!
zonaku:tau tak pe :D
anonymus: MC????
ayampinko:nauzibillah..habislah lumpur kat mesia neh...hehehehe :P

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner