Thursday, July 9, 2009

bile dia mariiiii2....

yeah...dia mari lagik....

tahniah kepada pemenang sipi sipi soklan kuiz lepas...iaitu:

zonaku: 5 bintang
moment:5 bintang
hazerin: 5 bintang

anda bertiga jgn bimbang...walopun jawapan anda sipi sipi...tp anda tetap boley membawa bintang itu utk kuiz yang kedua...blogger yang paling bawa byk bintang sehingga ke kuiz yang terakhir akan di kira sebagai pemenang...okey...sile ke soklan kuiz yang seterusnye....

soklan: sila perhatikan video klip ini dan jawab soklan...semua soklan adalah berdasarkan video klip ini dan klue bg jawapan ada pada entry yang berkaitan yg ditulis pada bulan 4 2009 di blog saye ni.klue juga boley di dapati dari blog ini dan ini.


soklan 1: siapakah blogger yang cik aima n geng terjah ini?
soklan 2: berapa org blogger kah yang terlibat dlm perjumpaan ini (termasuk yg diluar luar kereta)?
soklan 3: kat highway manakah perbualan ini berlangsung?
soklan 4: apakah hadiah istimewa yang di beri kepada blogger yang cik aima jumpe ini?
soklan 5: blogger yang diterjah ni keje kat bangunan ape?

lima soklan cukuplah....soklan sme senang...siap bagik klu lagik....setiap jawapan yg betul anda akan mengumpul 5 bintang....dan bintang akan dibawa pada kuiz yang seterusnye :D

kuiz ini terbuka kepada semua kecuali mereka yang terlibat....dan peringatan, jikalau mereka yang terlibat dlm aktiviti diatas turut menjawab...tiada bintang yg akan di bagi walopun jawapan anda betul..dan jikalau anda membantu yang lain..anda akan rugi kerana menyumbang bintang kepada pembaca lain. hihihihihi....:D

disebabkan senang je soklan² ni...tarikh tutup adalah pada 100709 12 am.

selamat menjawab ye murid murid !!!!

pssssttttt: kredit to arabella kerana usaha gigih anda mengupload vc ini di tiub awak :P

7 kumbang & bunga:

momentinlife said...

aduyai..
5 bintang je??
sma pulak tu markah.. mana aciiiii~ wakaka

* aku dh ade sume jwpn.. tp xmo jwb..nnt 10 mnt sblm msa abis aku bg jawapan ye..
(nnt reen tiru jwpn aku..haha)

aRaBeLLa said...

gigih dow aku mengupload..giler sejam lebey aku tunggu...


woooo sian weh depa nak jawab soklan tuh..aku yg join ko pon x taw jawapan soklan no 3 tuh..hahahah

Masy said...

giler ah kuiz. terus malas. hahaah

HEMY said...

ni yg lepas kita jumpe ari tu kan..kasi can la org len jawab..

momentinlife said...

ni dia jwpn aku!!~ =p

1. Paiseh!
2. 5 Org!
3. Federal Highway?
4. Kerepek
5. Menara Pucuk Rebung TM!

klu betul semua, sila bg 10 start ok!~ huhu

(aku mo tdo dh, xjd tunggu kul 12.... mabuk mkn durian~ penin eh!~)

aim-a said...

nmpknye hanya ade seorg pemenang..tahniah kepada moment!!! anda mengcarry 25 biji bintang ke kuiz seterusnye!!! hanya jawapan bg soklan no 2 je kurang tepat..ade 7 orang kesemuanya...( jard,aku,bella,zonaku,kueh,hemy and paiseh ).

nmpknye soklan kuiz ni agak susah...takpe..next time sy buwi soklan senang aje lah..hihihihi :D

tahniah moment!!! anda mmg seorg anak murid yang bijak n pandai!!!

momentinlife said...

weeeee~ 25 stars?? =)

ermm kuiz ni bkn ke utk sesi menerjah paiseh je? bkn keseluruhan hari tu kan? so mmg 5 org kan? =p

*aku juga murid yg degil..kikiki

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner