Friday, July 3, 2009

ba alif ba ya...bunyi ape kengkawan.....

hukhukhuk...batuk sket...

arini....abis meeting kui 6.45pm...

pi kat workstation....sambil makan kerepek....bukak browser internet...nak check email...

tetibe bos aku kate....eh..MTDC ade H1N1 ...

aku ngan slamber kate....so...cuti laa kan...atau nak kne pakai topeng....saje melawak....

dan..bile bukak email....tgk subjeck....hampir hampir terbuntang bijik mate aku yang bulat cantek terletak ni.....seram sejuk.......rase cam nak terkentut ade...perut memulas bile bace email ni....rentek rentek peluh mengalir.....tp cube coollll.....

email dihantar begini....
Dear All Incubator Clients,
Please be informed that one of our clients at UPM-MTDC Tech Centre has been hospitalised due to Influenza A(H1N1) disease.
Due to that, MTDC is taking all the necessary precautionary measures against the spread of Influenza A(H1N1).
If you or any of your staff you have flu-like symptoms such as fever and one or more of these - cough, difficulty in breathing, body ache, headache or sore throat, immediately seek treatment from the nearest doctor.
If any of your staff need to be quarantine during office hours, MTDC has set a quarantine room at our Discussion Room (behind reception area) at Block L.
We are in the process of getting support and services from the Serdang Hospital to do check up at our centre soon.

perghhh!!!! camne aku boley lupe aku kje dlm MTDC....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

So..marilah kita sama sama berdoa agar kite semua dijauhkan dr penyakit yang merbahaya ini...

Ya Allah...Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.....Kau selamatkanlah Sri Noraima Othman dan kawan kawan serta ahli keluarganya dr penyakit H1N1 yang merbahaya ini...sesungguhnye Sri Noraima Othman ini masih belum menikmati hidup berkeluarga aka belum kawen lagi....dan..temukanlah dia dgn jodoh yg dia ingini(dlm tahun ni ke..) yang boleh pimpinnye di dunia dan akhirat....amin.......:D

17 kumbang & bunga:

momentinlife said...

kikiki
doa tu...
xtahannnnnnssss :j:

aRaBeLLa said...
This comment has been removed by the author.
aRaBeLLa said...

kat kompeni tempat aku pon da de kes..sape yg demam kena auto-cuti 3 ari walaupon MC 1/2 ari jek..

opaq said...

semalam baru aku selsema...

nia ku bawak jangkitan untuk ko...

haaacccuuummmm....!!

speedrider said...

tetiba jer aku rasa demam dan aku nak cuti 24 hari disebabkan ini. arghhhhhhhhhhhhh!!!!! :e::e::e::e::e::e::e:

Erina Asmawani said...

moga sis jumpe jodoh dlm tahun ni ngan seorg lelaki encem lagi bergaya cam farid kamil..aminnnn ;)

Firol said...

Insyallah

Mohd Hafizd said...

amin....kawe tgh demam nih..nk g check cpt2 lah.. :b:

sultan said...

haha... cukup 40 orang baca doa ni, kawen la ko hujung tahun ni...

Monkey D Luffy said...

huhuhu

patut bunuh semua babi

macha_sezs said...

hahaha
kenapa aku rasa doa tu macam tersasar je ??

hehehe~

paiseh!jaga awek lu ni elok2 sket!

Jard The Great said...

hehehe... harap2 paiseh baca doa mu ini..

ayampinko said...

amen...wei aku ader jual topeng..yang besa ader yang gambar otomen pun ader..nko nak..

kueh bakar said...

mu beng mari kedai nak fotostat..ekekekeke...BAHAYE!

Masy said...

ko ni doa nk mintak jauh penyakit ke nk mintak jodoh ni hahahhaa

yelah moga2 x kenalah ye :)

John Iverson said...

Amin... don worry... susah nk kena klu kita menjalani hidup bersih ni... lgpn kita x makan menatang tu

aim-a said...

moment:hihihi...doa kene kelassss :D

bella:huhuhu...aku tak mau MC..nnt keje bertimbung timbung...:(

opaq: haccccuuuummmmm balik!!!!

speedrider: dah cukup tido da???

erina:insyaallah...aminnnnn :D

firol: tq!!!

hafidz: cepat check!!!!

sultan:aminnnnnnnnnnnnn :D

kapten: ko volentere????

macha:tepat di sasaran arrr......paiseh????? apekah??????

jard:amin....kuikuikuikui :P

ayam:aku nak free :D

kueh:nok gi jugok..skarang jugok aku gerok !!! hihiihi :P

masy:2 in 1...hahahhahaha :P

john: yup!!! btui tu :D

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner