Thursday, November 6, 2008

Ape yang akan saya buat jika......

a) Tensen ngan keje ...


a) Tensen ngan keje ...

- suh opismet blanje makan( aku gurau je..tp LINDO blanje betul2) hehehheheh :p Thanks LINDO for the SUSHI KING..mmg best n kenyang giler :D bley laa blanje lagikpasni :p

Una Don .. yummyyy :D


Byk kan makan? ni baru first order...ade lagik pastu..tp bukan aku la :p

Anda bagaimana?


b) Bila balik umah pun dah lewat mlm...

- Lapar...tp x de mood nak makan sbb ngantuk...so...kunyah aje bende kecik2 kat bwh ni...

bende2 kecik yg senang dikunyah dan dimakan :p

Anda bagaimana?

Sebenarnye aku nak letak entry lain...tp x sudah2 lagik menulis entry yg pjg tuh...so..entry ni je laa yg kuar :P

Conclusion: Bile tension...ubat sy adalah MAKAN...hehehehhe :D

18 kumbang & bunga:

Mr PenyuBiru said...

ko patut tukar jadik aim-a tunku sabri. jalan² makan-jalan² makan.

aim-a said...

to Penyu: dan....aku rase aku dah tau nak mintak sape sponser....ko bley kan..hehehe :D

Jazzy L said...

wahhhh.. banyaknye kiteorang makan ye...
atau pun itu aku je sorang ke yang makan banyak, hehehehe...

tapi memang best giler kalau makan banyak kan :-p

Apizolla said...

huhhuhu.. sama la kite nye therapy.. tp aku stiap kali tension.. aku mkn nasik.. uhuhuh..

aim-a said...

to Lindo:mmg best makan byk..nak nak lagik kalau org blanje :P

to Apis: loh...kalau makan nasik..x ley makan byk..cepat kenyang...:p yup...makan adalah terapi yg paling best :D

Turn Core-Rawk said...

Kaki Makan le hang ni

Turn Core-Rawk said...

takut aku tengok..jaga2 skit kawan... badan mau pakai lama

aim-a said...

to f'rul : yup...aku terime nasihatmu...hehehe..maka sponser laa aku makanan2 berkhasiat seperti Sharkly ke...boley gak aku minum2 time keje ..hehehe :D

eksp said...

bila tension... ubat aku adalah TIDO...

[-_-] zzz... zzz

heheh

Riezal said...

ohhh aku sgt suke kotak kismis kaler itam tu.. best ooo

faridmw said...

salam..
mme klu tension seronok klu kawan belnaja.. baru hilang tensen tu...
hehehe

faridmw said...

salam..
mme klu tension seronok klu kawan belnaja.. baru hilang tensen tu...
hehehe

sue said...

sue kalau tension ngan keje.. trus tak dtg keje..hehe..tdo kat umah .. makan2 sorg2.. tgk citer sorg2.. :)

aim-a said...

to hilmi: hehehehe..jgn tido time keje udah le :P

to riezal:mmg sedap oooo...syok je makan..sedar2 dah tinggal kotak aje :P

to faridw: aku tensen skrg laa kawan..blanje bley?hehe hehe :p

to sue: tp kalau makan tu ajakle saye :P

ad3ck said...

baru2 neh ko esek post pasal makanan je. err org cakap klu esek makan je maknenya mengandung. apekah???

aim-a said...

to ad3ck:pasni aku post pasal minuman lak..hehehe :P byk laa ko nye ngandung..bapaknye pun blom nmpk batang idung...heheheh :P

debikdebuk said...

ko ni cerita pasal makan je.. buatkan aku nak gi makan gak.. ok la ye.. aku nak gi makan jap...

aim-a said...

to debik: lagik afdal kalau hang ajak aku makan skalik..hehehhe :P

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner