Sunday, November 23, 2008

Answering Penyublue's tag

Bagi tidak mengkecilkan hasil usehe penat lelah Penyublue menge'tag' aku..maka...aku jawablah tag dia :D



What were you doing 5 years ago?
sedang bertungkus lumus menuntut ilmu pengetahuan kat KMNS & UM

What were the 5 things on your to do list today?
1. Check email
2. Pegi IMR, settlekan job utk seminar esok
3. Pegi CM- beli token of appreciation utk speaker besok
4. Pegi Opis
5. Update blog sambil makan sushi & unagi during lunch


What are 5 things that you do if you were bilionaire?
1. Pastikan famili aku hidup rileks² dlm keadaan yg sgt kaye n harmoni
2. Beli umah & asset lagik
3. Belanje kawan² mainly yg suke tag aku, sahabat handai, Sedekah & amal jariah
4. Beli peti Besi byk² letak kat umah
5. Bermalas-malasan diumah..lepak² sambil hupdate blog
.
What 5 jobs you've had?
aku keje tetap yg sekarang ni je as Bioinformatician, x pernah keje lain sbb parents aku tak bagi buat keje sambilan.


Who are 5 person you want to tag?
1 - Turn Core-Rawk ( sbb aku dah lame x jumpe ko)
2 - Riezal(selain kayuh basikal, rajin² la jawab tag ye)
3 - 13may ( ko slalu tulis pantun² kan..kali ni tulis tag plak ye)
4 - faridmw ( mesti ko SENYUM bile dpt tag ni kan )
5 - shahrul ( sbb ko mls hupdate blog)

Aku nak tag Penyu balik..tak kire..tp x jumpe lagik tag yg sesuai..tunggu tag dr aku ye Penyublue..hehehehehe :p

14 kumbang & bunga:

Anonymous said...

saya protes!

Kapten Luffy said...

bila ko jadi billionaire... kapten akan sentiasa menghantuimu... Lanun bawahan kapten akan pastikan hartamu kami rompak

Firol said...

Ai??? lama ke tak jumpe ?? baru 2 tahun..

faridmw said...

salam...
tag!!!!!!!!!!
insyallah klu rajin..

Masy said...

keje ape tu

Jard The Great said...

hahaha... aku tahu.. ko keje programmer jugak kan? kan?

Aima Othman said...

to may: aku x nmpk sepanduk protes ko pun :p x kire..jwb gak :D

to luffy: hehehehe .. lanun bawahan kapten sme keje ngan aku daaa...:p

to f'rul: 2 tahun ko kate baru? huhuhuhu :p turun kl laa bro .. lepak² :D

to faridmw: bagus!!!

to Masy: keje yg halal :D

to Jard: Bijak² :D

me3n said...

beli peti besi kalau kosong baik tak payah beli. tapi klu berisi, hulur2 la sket eheheheehe.

Aima Othman said...

to ad3ck: mestilah berisik...time tu aku kan dah bilionaire :D nak sket? tu dah masuk ketegori no 3..heheheh :p

Anonymous said...

aii?? camne aku bleh terlepas baca n3 ni. hmmm..

oh! seb baik aku tak kena tag! haha..


ps : serius ni! sape budak kat sebelah ko tu? adik ko ke? mata merah cam marah je. dah la tak pakai baju. jeng..jeng...jeng..

Aima Othman said...

to PENYU: SBB KO DAH TUA...DAH RABUN....CAMNE KO BLEY LULUS UJIAN KAT BLOG AD3CK EK..HAHAHAHAHA :P

KO MMG NAK KNE NEH...SENYAP LAA WEH!!!!HUHUHUHUHUHUHUHUHU!!!!

en_me said...

ammvoiii makan unagi tewww..

Aima Othman said...

to en_me: dah jadik faveret aku dah skrg bende alah tu..best sgt tau :D

Super Nia Hana said...

ahahaha
penyu blue uyg tag yaaaaa

jrg nk jumpa programmer pompuan
yay!
watashi dah jumpa sorang
muahahha

hye aim-a
salam kenal
*leh tak?komen dulu bru nk greet>?
ahahahah

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner