Sunday, November 16, 2008

Panggilan Hangit

Yeah, akhirnya kami ( I, ini, dan ini) telah berjaye mengenekan dia dan dia ini.



Hellow geng :D Ya, anda tak perlu tukar link .. anda berada di www.aimaothman.blogspot.com bukannya di www.hotfm.com.

Yeah, akhirnya kami ( I, ini, dan ini) telah berjaye mengenekan dia dan dia ini.

Camne boley ade idea nak wat panggilan hangit ni dan apakah ciri2 blogger yg terpilih utk panggilan ini?

Idea dpt setelah bace blog ini. ( aku kesiankan opismet dia ni je...hehehhe :p)

Ciri2 candidate adalah blogger yang paling poyo,suke buli,eksen n slalu knekan org ( kopi paste dr ayat ko ek ad3ck :p) Dan skrg..mereka sudah terkene .. hahahhaha :P


Watak utama: aima as Rahimah, Ad3ck as Rahim , teep ( call quality control)

Perhatikan ad3ck sedang bertungkus lumus practise utk buat panggilan .. hehehe :p

So..tunggu ape lagik!!!!!!

Mari kite dgrkan Panggilan Hangit versi Blogger!!!! yeah yeah!!!

Lokasi: Dalam Kete mySayangBestari, Tesco Ampang, Kuala Lumpur
Masa: 13.11.08, 9.30pm - 11.00 pm


Mangse Hangit pertama:
Mangsa: Penyublue
Encik Abdul Rahim: ad3ck





Mangse Hangit kedua:
Mangsa: Debik
Cik Rahimah Ahmad: aima
Boss: ad3ck





Kitaorg agak gagal nak takutkan dorang hingga ke tahap max, namun mereka tetap jugak mempunyai sedikit perasaan cuak. ihikhik

Blogger lain, kalau anda rasa anda selamat, fikir lagi sekali. Sebab anda mungkin akan menjadi mangsa Panggilan Hangit versi Blogger seterusnya! ahahahhaha. ( kopi ayat ko lagik ad3ck, dah arahan bersame kan...hahahhahah ihikhik )

Conclusion: Sungguh best laaa dpt kenekan mereka ini. Jgn mare ek bro, saje suke suke senyumkenyit
Layan pantun kat bwh ni juge ye :D

bulan mengambang bintang berkelipan
pungguk merindu amat merawan
andai menyinggung juga melukakan
kupohon maaf darimu kawan



27 kumbang & bunga:

Kapten Luffy said...

hahaha... skema lah pulak pemanggil tu.

Aima Othman said...

to luffy: kne laaa skima...kalau x .. diorg tak percaye nnt :p

Anonymous said...

debik punyer best la. hahahaha... yg aku punyer tak menjadi sangat. ko silap orang lah.hahaha...

ps : gambar pertama tu, ad3ck senyum kuar tanduk siot. kih3..

Aima Othman said...

to penyu: hahahahaha...mase tu mmg tanduk dah kuar pong..:p yg debik tu baru bermaya sket...hehehehe :p

faridmw said...

salam..
seronok pekena orang.. hehehe..
kena pulak kawan tu percaya... mmg lagi best..

me3n said...

skrip kita tuh bile ku review balik mmg tak berapa chuak ar. nnt mase nak kenekan jard, ooopppsss sesiapa jgn lupa buat skrip yg naikkan darah mereka ehehehe. pe pong trimas sebab jemput ku jadi partner. mmg seronok ehehehe.

Jard The Great said...

uits... sini pong aku tak leh 'dgr' panggilan hangit nih.. huhuhu..

apsal ek? takde rezeki kot..

(aim-a.. ko tolong email kan aku audio diorg tu? bole tak?? tak puas ati betol la.. huhu)

Jard The Great said...

alaa.... nak kenakan aku kunu'..

jgn ko.. aku kenakan korang balik lagi dashyat.. aku ade member kat celcom dgn maxis nih.. senang jek aku nak kenakan korang.. (hehehe.. ugutan nih bukan kosong tau...)

Aima Othman said...

to faridmw: mmg best...sila dgr yg debik punye ye :p

to ad3ck: takpe..percubaan pertama mmg mcm ni...nnt utk percubaan kedua kat jard..opppsss....mesti berjaye nyer laa :p

to jard: hehe hehe hehe ... ku email skrg jugak :p

Aima Othman said...

to jard: hehehe hehehe hehehe ..alah..x mo melibatkan third party...second party jer laa..tak pun party tuppaware je ke :p

Aima Othman said...

to jadr lagik: ku dah email audio panggilan hangit tu..bukak je kat browser..better gune musang berapi :D

en_me said...

macam 'kena kantoi' gittewww .. kannns

me3n said...

oi kate nak tambah tanduk kat kepale ku? tak de pong ahahah.

Aima Othman said...

to en_me: mmg dah kne kantoi pong :p

to ad3ck: aku tak yah tambah, sbb bile tgk2 balik..ko nyer ekspresi tu mmg dah ade tanduk dah..hehe hehe hehe :p

Afrezal Karim said...

salam fellow blogger.. tahniah!!! ada sudah di tag.. hahaha silalah jawab tag saya :)

Aima Othman said...

to riezal: camne aku nak jwb tag ko..aku x bley masuk blog ko pun...kosong.....000000 :p

Anonymous said...

bersemangat tul depa neh duk praktis skrip mlm tuh ;p
sure terharu mr penyu n mr debik bile dpt tau neh.
hehe.

debikdebuk said...

terharu aku... korang mmg terer... dah la kacau dinner aku malam tuh... (kul 11 mlm aku dinner)




laa... kan aku cakap bagitau la pulis... hehehehhe...siap gelak lagi(ke ko dah edit aku gelak tuh?) hahahahaha... aku tak dgr lagi rakaman tu.


anyway...tahniah dgn usaha anda semua...

Aima Othman said...

to teep : yeah..akhirnye komen call quality control menjelme jugak..:D terime kasih kepade saudari teep yang tidak berputus asa memberi pendapat sepanjang kami menjalani latihan panggilan hanget selame sejam itu..hehehehe :P mmg berusaha keras laa....hahahahahha :P

to debik: aduih...ko dinner kul 11 mlm? ni mcm ade idea nak knekan lagik nih...hehehehe :P

time ko ckp suh bgtau pulis tu..aku mmg dah nak tergelak giler2 ah..lawak giler..tp aku berjaye mengkontrol gelakku itu...hehehe :P

tp papehal pun..menjadik gak panggilan hangit tu kat ko...panggilan kat penyu mcm x de perasaan :p

13may said...

hehhe hehhe hehhe

Aima Othman said...

to 13may: hehehe hehehe hehehe aje? nak panggilan hangit jugak ke? :p

Jard The Great said...

uits!! update! update!

kasut-gombak said...

ngee... aku bru dgr. hehehe.
mcm xcuak pn depa tu. isk2..

Firol said...

Huu......ada jugak idea gini..... Kena praktis lagi tu..bagi nampak real...

Aima Othman said...

to jard: hupdate on d way :D

to kasut gombak: biaselah..percubaan pertama mmg mcm tu..tp overall..puas hati laaa :D

to f'rul: aku try kat ko plak bley?

Titicaca said...

aku still rasa x puas hati la korang punya skrip..cam agak tak menjadik sbb debik dah start gelak half way thru penyu toksah cakap la..monotone je...

Aima Othman said...

to titicaca: hehehehe...kali pertame..biase lah..kali kedua nnt buat kat ko harap2 menjadi laaa :p

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner