Friday, November 28, 2008

Hampir hampir...

Owh...harini sgt laa penat...penat otak berpk..penat badan bekeje...tp itulah lumrah bekeje...maka tak perlu bersungut dan teruskan saje usehe :D


Harini agak suspend laaa jugak...aku kne attend meeting ngan bos n client. Pastu meeting²..bla bla bla bla...sok sek sok sek...hahahaha...huhuhuhu...hehehhehe...maka termeterailah kate sepakat...so..aku sebagai pekeje yang berdedikasi telah menerima arahan dari bos ku yang hensem dimane aku perlulah menyiapkan kertas keje salah satu dari topik perbincangan td...dah laa byk giler yg nk kne tulis...dan yang menariknyer...bos aku nak discuss draft kertas keje tu hari senin pagi n nak bg kat client tu hari selase pg. Dah terbayang di benak otak pikiranku pantai² yg semakin menjauh dan juga mySayangBestari yg terpakse menangguhkan lagik tempoh major servisnye...hhuhuhuhuhu...

Pastu..aku trime email dari bos aku lagik...katenye opis akan menerime lawatan dr somebody esok ( sabtu), dan email tu dihantar kepade aku juga....aduh!!!!! camne ni...aku pun reply x dpt dtg...dan ..................huhuhuhuhuhuhuhu.......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rupe²nye bos aku tu salah tarikh daaaaaaa.....lawatan tu sepatutnye Sabtu minggu depan..bukan esok..heheheheh..lege aku...aku dah nmpk kembali pantai dan dedaun pokok rhu yang melambai² ke arah aku....:D

Maka, demi semangat nak balik kg yang berkobar²..aku bertungkus lumus menyiapkan kertas kerje tu dan jugak report² yg perlu dihantar by harini..aku stayback..dan akhirnye....berjaye!!!! aku dah hantar draft proposal n report tu kat manager aku dan weken ni boley laa aku balik ghanu dgn gembiranya...takpe keje sampai kul 11pm asalkan boley cuti this weken .. heheheheheh :D

Actually selain homesick,rindu kat parents, aku balik ni nak hantar mySayangBestari balik ghanu utk major servis. Aku tak sempat nak servis kat sini, lagipun susah sbb aku ade sebijik je keta kat sini...so..aku outsource kat ayah aku laa suh servis n aku pakai kete dia temporarily :D Sayang Ayah..mmmuuuuuaahhhhhhh :D


Conclusion: Bos mmg suke wat suspen..hehehhehehe :D Ghanu!!!! Tunggu kehadiran aku esok!!! aku sgt rindu padamu!!!! hehehhee .. telebih² plak :D

5 kumbang & bunga:

Anonymous said...

Ini berita terbaru yg ku terima. Bos ko silap tarikh lagik. ekceli sabtu besok, bukan sabtu minggu depan.muahaha..

Dun drink & drive !
Dun kill penyu becoz penyu can kill u!

Kapten Luffy said...

nak ole2 dr ganu

me3n said...

Ini berita terbaru yg ku terima. Bos ko silap tarikh lagik. ekceli sabtu TAHUN DEPAN, bukan sabtu minggu depan.muahaha..

Dun drink & drive !
Dun kill penyu, kill penyubiru takpe ehehehehe!

Mohd Hafizd said...

ad3ck ngn penyubiru ade chemistry lah~ haha..

drink nescafe and drive carefully

Aima Othman said...

to Penyu: aku pun kompius dah nih :p

to luffy: nnt ku bwk keropok..pastu aku goreng..pastu aku mkan...boley ek :p

to ad3ck: nak kill penyubiru? errrr...x bley...nnt kne penjara ngan perhilitan...x mo aku...:p

to Hafizd: haah...triple bond bonding...:p

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner