Wednesday, November 26, 2008

Homesick

Lately ni kehidupan aku rase sungguh serabut,penat,dan pelbagai² lagiklah yang membuatkan aku rase sangat letih dan malas. Sebenarnye itu adalah alasan semate² sbb bile aku rase semua diatas, maknenye aku sedang mengalami sindrom "homesick" ..hehehehehe senyumkenyit

Maka, akibat serangan sindrom "homesick" ini aku dah plan nak balik Ghanu this weken. Cuti Sabtu Ahad aje. Tiada siapa yg dpt halang aku untuk aku mendapatkan ketenangan di sane. Penyu, ko jgn wat kantoi kat aku eh..hehehhe


Sesungguhnye aku rindukan KUALA TERENGGANU!!!!!!!! Aku rindukan PANTAI BATU BURUK!!!!!!!Aku rindukan umah aku!!!Aku rindukan kucing² nakal aku!!! Dan semestinye aku rindukan ayah n ibu aku....
rindu



Aku balik Ghanu ni aku nak lepak puas² kat pantai sbb aku mmg suka pantai..tidak boley hilang dr jiwe aku ini sbb aku sukekan keindahan...hilang tension .. aku nak joging tepi pantai..aku nak main air pantai .. dan aku nak lepak² kat pasir pantai yang putih itu..
menari

Kalau aku balik Ghanu..aku mmg akan ke pantai...Ape aku buat kat pantai? Aku main air laaa...hehehhehe :D



Gambar² kat atas tu antara koleksi aku kalau aku pegi ke pantai batu buruk..nyaman...deruan ombak n deru angin yang memang akan layan jiwe laaa......:D

Dan kengkadang bile aku gi pantai..aku akan teringat sajak ni...

Penyu menangis siapa yang tahu -----> Bukan Penyubiru yer...:D

Anak muda berlagu sayang
di Batu Remis melepas rindu
adik ketawa di Rantau Abang
Penyu menangis siapalah tahu.

Sesak nafasnya sesak
tak tahu adik tak tahu
sbak dadanya sebak
tak tahu adik tak tahu
bengkak jantnugnya bengkak
tak tahu adik tak tahu

retak hatinya retak
tak tahu adik tak tahu

Lenyap ditelan deruan ombak
telur penawar hatinya lebur
tumpah air matanya melimpah-ruah
agar terhibur adik terhibur

Anak muda berlagu sayang
di Bati Remis melepas rindu
adik ketawa di Rantau Abang
penyu menangis siapalah tahu
penyu menangis siapalah tahu

Kelabu matanya kelabu
tak tahu adik tak tahu
sendu tangisnya sendu
tak tahu adik tak tahu

Sayu jiwanya sayu
tak tahu adik tak tahu
layu langkahnya layu
tak tahu adik tak tahu..

J.M Aziz

Conclusion: Aku rindukan KUALA TERENGGANU!!!WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nangih


10 kumbang & bunga:

Monkey D Luffy said...

hohoho... sebenarnya ko rindukan seseorang kan. ko malu2 nk bg tau. takper2. ini rahsia kita

Jard The Great said...

haha...lawak plak komen monkey tu..

nways.. slamat balik kpg.. huhu.. ku pon homesick..

ad3ck said...

ku pong rindukan kampung halaman ku, Taman Seri Keramat, Kuala Lumpur. Huaaaa.

en_me said...

ammvoiii, windu winduan gittewww

Mr PenyuBiru said...

aku dapat tau, cuti ko sabtu & ahad ni tak diluluskan. ade seminar! wahahaa...


Hati² Memandu.

Jaga budak kat sebelah ko tu elok². "Dia" ikut ko sekali tu. jeng..jeng..jeng..

aim-a said...

to luffy: errr...jgn laaa broadcast kat org rahsier kite...hehehe :p

to jard: tq tq tq..moh kite balik kg :D

to ad3ck: kesian.....

to em_me: hehehe hehehe :D

to Penyu: errr...aku tgk aritu cuti ko yg x approve...:p

org kg..skali lagik ko ckp..'Dia' mmg sure ikut ko nnt..amiiinnnnnnnnnnnnnnnnn .. hati² laa..baby qariena boley nmpk tau..hati² laa kalau baby slalu nangis..hehehhe heehhe heheehe :p

Firol Turn Core-Rawk said...

selmt balik ke ganu.nikmati cuti seadanya....lama jugak aku tingglkn...gmbr sekolh lama ada lagi?mana rupe yeee seklh skrg

Hafizd said...

** Gambar² kat atas tu antara koleksi aku kalau aku pegi ke pantai baru buruk..**


batu buruk kot~

hehe..best la maen air laut!!!

aim-a said...

to f'rul: skoloh mcm tu sokmo..tuko cat jerk..hehhehe :p

to hafidz: haah laa..sy salah eja..dah dibetulkan..tq ya :D

alai_a2i3 said...

sedangkan penyu balik ke asalnya apatah lagi kekita... singgah ke blog aku..jom jalan2.. :p

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner