Thursday, November 20, 2008

Kisahku dengan seorg sifuuuuuu hustler......

Kali ni aku menulis kisahku dengan seorg sifuuuuuu hustler......



Yeah..harini aku berjaye menemui penyelesaian bg masalah yang melanda...setelah sekian lame masalah itu menghantui kehidupan aku..masalah yg membuatkan kepale otak aku n kepale otak org yng mengajo aku agak sesak n celaru...akhirnye..masalah itu telah menemui jalan penyelesaiannye.....


Apekah masalah itu?????

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Penat scroollll?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
scroll laaa lagik...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saje je nak suh korang wat exercise jari....hehehe

Citenye macam ni...aku ni suke blajo...n one day aku nak blajo buat number kuasa dua utk diletakkan kat YM ke..kat blog ke..--> ². Pada mulenye..sifuuu aku suh tekan key ALT 253 ... aku pun tekan laa..tp mmg tak kuar number ni ---> ², puas ku tekan², mmg tak kuar...dan pelbagai cara digunekan..mmg number tu tak kuar...

Sebenarnye...Siffuuu x bgtau key number kaler ape yg perlu ditekan....so..aku tekan laa yg kaler putih ajerk...by default kan...:P Lame gak beb siffuuuu aku tu memberi tunjok ajor..dan sifffuuu aku pun dah agak give up lah jugak sbb dah tak tau nak ajar aku camne..pastu..aku berYM lah ngan siffuuu aku tu td...dan disebabkan satu perkara....siffuuuu aku tuh suh makan keyboard. Dan semase siffuu aku suh makan keyboard tu..dan aku baru nak gigit keyboard tu...baru ku perasan yg keyboard aku tu ade number2 yg dikalerkan ngan kaler oren..dan kalau nak gune key kaler oren tu kne tekan FN. So....aku pun try tekan FN 253( key yang kaler oren)...tak kuar jugak...dan aku cube² tekan FN ALT 2539key yang kaler oren) dan......wah!!!!!!! dah jadik number kuasa ² ni...satu kepuasan. Dan aku dengan pantasnye telah memBUZZZZ sifffuuu ku utk memberitahu kejayaan aku ini..dan siffuuuu aku pun kagum dengan kepandaian anak muridnye ini....sekian....Terime kaseh Sifuuuuuu ..THANK YOU SIFFFFUUUUUUU!!! Mmg sifu adalah penyu yang hustler laaa....hehehehe

Yeah.. dah boley buat ---------> ²²²²²

Ape??? Sifu nak tau camne aku buat n nak tgk Keyboard aku ek..so...dibawah ini adalah keyboard LENOVO kesayangan aku :D


myLenovo Keyboard- prhatikan anak panah yg menunjukkan key yg kaler oren di sebelah kiri tu..itulah numbernye :D


Conclusion: jangan putus ase membuat sesuatu walopun siffuuu anda suh anda makan keyboard...ikut aje..cekgu olwes rite..sbb dia kan lebih tua dr kite..lebih makan garam kan..hehehehhe respek laaaa lu siiifffuuuuu





18 kumbang & bunga:

Anonymous said...

ooo.. nak buat kuasa dua tu kena tekan ALT + 253 ek. jap nak try..

² ²

a'aa..betulah . jadik.

thanks for sharing.☺

Kapten Luffy said...

² yahooo... satu penemuan yang cukup membanggakan diriku. ²²²

hahahhha... aku jugak pandai!

faridmw said...

salam...
ilmu baru ni.. tak tau pulak sbb tak penah guna.. hehehe

Firol said...

²²²²²²²...hehehhe trime kasey...
²²²²²²²²²²

debikdebuk said...

macam mana ak bbuat.. tak reti arr....

Aima Othman said...

to Penyu: iyer? dapat buat? ko gune keyboard ape ek? cekap btul :p hehehehe :P

to Luffy: yeah..pandai2 :D

to faridmw: try laa buat...syok oooo :p

to f'rul: sesame :D

to debik: lah...x reti2 lagik ke..sebelum aku ajo ko..bak sini dulu photo keyboard ko..kne tgk keyboard jenis ape dulu :p hehehehe :p

Jard The Great said...

uits...aku tak dpt pon.. huhuhu..

Jard The Great said...

ooo...keyboard aku takde fn la.. huhuhu.. penat aku carik

Aima Othman said...

to jard: kalau x der Fn..ko gune ALT 253 jer...errr...kalau x bley gak..ko email kat aku ko nyer keyboard pic :D mane tau keyboard ko lain mcm punyer style :p

Anonymous said...

baru tau ke (dgn nada sombong)..hehehe

Masy said...

baru tau ke (dgn nada sombong)..hehehe (tiru org atas haahha)

²²²²²²²² hahahah

Aima Othman said...

to syah_putra: owh adikku yg poyo pun ade kat sini jugak ek..hehehehe ... dah tau lame...cume x bley nak buat je...LENOVO problem..hahahaha :P ²²²²²²

to masy: jgn ikut sgt org atas tu..poyo aje :p

me3n said...

lain kali jgn ain salahkan lenovo lah, keyboard lah. eheheeh rase 'lega' dpt tau ko da boleh buat.

persoalannya skang, try buat neh: Σ

eheheheh (ku pong main tekan je)

Aima Othman said...

to ad3ck: Σ ---> see....jadik ape..:D sile laaa tekan...FN ALT 228

nak lagik ek...µ --> FN ALT 230

:D

Firol said...

▀ ▌▄ ßΓ▐▄∞δτ∞µ∞δδ²√·♥☻╫█┌┌§7µ╥ aiiii macam2 bleh buat rupenyee.... ada ilmu lain sri??

Aima Othman said...

to f'rul: ade....ilmu alam...hehehehe :p

13may said...

♪µo£z╚δoQ(╟○|}~m²■}~▓█┌┘╪╓╫
²²↕╤╚°âτ}╚{§AE£

waaa....mcm mcm jadik nih...

best gak main tekan tekan Alt key nih ☺

Aima Othman said...

to may: ye adik..tekan lagik sme key yg ade kat keyboard tuh...sian..akak tak belikan mainan ek...:p

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner