Saturday, November 22, 2008

My Feeling currently is like......

Berikanlah aku ketabahan Ya Allah dalam menghadapi dugaan Mu ini....



Padamu Aku Bersujud

Ku menatap dalam kelam,Tiada yang bisa kulihat,Selain hanya namaMu, Ya Allah.

Esok ataukah nanti,Ampuni semua salahku,Lindungi aku dari,Segala fitnah.

Kau tempatku meminta,Kau beriku bahagia,Jadikan aku selamanya,HambaMu yang selalu bertaubat.

Ampuniku ya Allah,Yang sering melupakanMu,Saat Kau limpahkan karuniaMu,Dalam sunyi aku bersujud.


Conclusion: Hanya Dia tempat ku mengadu .... Ya Allah berikan lah aku kekuatan menghadapi hari esok yang penuh cabaran....

11 kumbang & bunga:

Monkey D Luffy said...

memang frust kena fitnah ni

Mr PenyuBiru said...

ni mesti kopipes dari sajak indon neh.

Semoga ko tabah mengharunginya.

aim-a said...

to Luffy: huhuhuhuhu..mulut manusia........x bley nak tutup...kaalu tutup nnt sakit plak kne gigit..so..buat bodo aje :D

to Penyu: bukan sajak laa mas Penyu..ni lagu Afghan-PadaMu Aku Bersujud..

By d way...thank you for the support bro :D

Hafizd said...

Lirik Lagu : Acha n Irwansyah - Aku Bersujud

Acha n Irwansyah - Aku Bersujud

Aku malu berharap engkau mengerti lagi
Atas kesalahan yang pernah aku perbuat
Hati dan perasaan ku mulai teruji
Selembut doa dalam hati kau mengetahui

Kala panggilan mu
Aku mohon ampunilah aku

Aku bersujud
Aku berdoa
Hanyalah padamu
Ya tuhanku

Aku memohon
Keringanan hati
Menentukan pilihan
Menuju rahmatmu

Ya Tuhanku


erk...~

aim-a said...

to hafidz: owh ya..thanks..for the lyrics..boley buat doa jugak tu....yg saye pos tu lagu Afghan :D

Mr PenyuBiru said...

Penyanyi / Artist : Phyne Ballerz

Kawan Makan Kawan
Phyne Ballerz
Sudah lama kumengenalinya

Dan daku menganggap dialah saudara

Walaupun apa saja yang aku mampu

Aku membantunya apa yang perlu

Sehingga daku tersisih

Berbalah dengan kekasih

Kau kata teman sejati

Lebih sukar dicari

Memang benar orng berkata

Harus awas dan waspada

Pada yang manis dibibir

Aku tersingkir

Korus

Kawan yang ku benar harap-harapkan

Bukan jujur seperti yang kusangkakan

Kawan kini makan kawan

Ku dalam keadaan teraniaya

Kawan makan kawan

Kini hilang segala yang ku ada

Ku hilang harta, cinta, maruah, muka

Kau racunkan fikiranku dan nya

Kau ambil kesempatan merapatinya

Sehingga daku tersisih

Berbalah dengan kekasih

Kau kata teman sejati lebih sukar dicari

Memang benar orang berkata

Harus awas dan waspada

Pada yang manis di bibir

Aku tersingkir

Aku dah terkena dengan hasutannya

Dan rupa-rupanya ada agendanya

Kekasih ku pergi kerna batu api

Kawan ku sendiri membakar ku ini

Setelah ku berikan kepercayaan

Tak terlintas di fikiran kau buat bukan-bukan

Semua tipu helah tak akan terjadi lagi

Tanyalah diri apa yang sudah jadi

Kini kau tahu bagaimana kurasa

Menahan peritnya bisa

Semua ini tidak kuduga

Kawan makan kawan

aim-a said...

to Penyu: Pergh!!! mmg kene laaa....:D

faridmw said...

salam..
semoga apayang diharapkan itu dimaqbulkan...

rOhock said...

amin

ad3ck said...

Sesungguhnya manusia takkan bisa menikmati syurga tanpa ikhlas di hatinya -Ungu, Sesungguhnya

saje je nak nyanyi ehehehee.

aim-a said...

to faridmw n Rohock: tq ya :D

to ad3ck: ni lagu Ungu ke? tak pernah dengor pong...tajuk pe?

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner