Wednesday, April 1, 2009

BINTANG

Enter blog ni mengingatkan zaman² dahulu kala..dan sesungguhnye aku rindu zaman itu juge....layan...lagu ni dinyanyikan oley makmuk time pra psp..tak silap aku aaaa...layan beb :D


binTAng(air)





11 kumbang & bunga:

paiseh said...

air ke air?? gua kompius sampai skang neh..

xuen adyla said...

husy paiseh komen dulu la...

hahaahahahah

ehem ehem

*tiba2 papan katil datang melayang

hahahah kak aim-a hai

aim-a said...

to pasha: air = water, ayaq,ayo,ayer..kompius lagik?

to xuen: cepat tepis papan katil itteewww!!! kak aima x dak insuran lebeh..hahahahhha :))

xuen adyla said...

owh insuran nasib sudah ada...

muahahahha

itu pasal amat berani cakap wo~~~

k giler jap

evil laugh 100000x

acece said...

cik xuen adyla, smlm sy nak komen benda yg sama cmtu, tp tenet slow banget..

paiseh telah menunjukkan komited dan konsistennya..chaiyok la..

Jard The Great said...

aima....

Jard The Great said...

aku nak lagu bebudak..

"satu... kasinan abadi..
dua.. tiada tandingi.."

err...errr..

lupa lak tajuk die.. ko tahu??

~nasrah~ said...

waahh..ko ke promosikan blog aku. patut la. tenkiu la sri.

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

hhuhu.aku suker lagu ni ;)

Mr PenyuBiru said...

adeh! takde masa aa nak layan lagu. bizi neh.hehe

ad3ck said...

byk betul unsur2 jiwang kat entri ko akhir2 neh ek.

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner