Monday, February 16, 2009

Layan..Aku Bukan Super Setar :P

Andai aku Pasha Ungu
semua wanita kan memburuku
Bila aku Ariel Peterpan
kau yakin ngefans karena urang keren

Sexy badannya.. Mulan Jameela
cantiknya dia seperti aku
Giring Nidji sahabat aku
dekat denganku.. dialah aku..

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Haa haa haaa… Haa haa haaa…

Andai ku Letto wis pasti aku wong jowo
Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kata orang ku mirip Glenn Fredly
suara merdu, wanita jatuh hati
Namun semua itu hanya mimpi bagimu woohoo~

Jadi… semua itu hanya mimpi?
Ya iya laah… masya ya iya dong
duren aja dibelah bukan dibedong

Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai

Kamu bukan super, kamu bukan setar
Kalo digabungin kamu bukan supersetarr..
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
Haa haa haaa… Haa haa haaa…

P/s emosi tak bape stabil...so..layan arrr lagu lagu yg pelik²...ade lagik tak lagu² pelik yg boley buat aku hepi n tak stress?

9 kumbang & bunga:

sultan said...

apa kate cuba lagu joget di manalah jodoh oleh ali mamak feat abon...

ad3ck said...

aku pong suka lagu neh lagi2 tang wong jowo tuh ehehehe.

Mr PenyuBiru said...

layan lagu Valentina Hasan - Ken Lee. ok gak. hehe..

Mr PenyuBiru said...

meh layan satu lagi lagu pelik.
http://carca-marba.blogspot.com/2008/10/jamrud-surti-tejo.html

hehe..

paiseh said...

lu tengok dia punya wideo klip lagi kacip...

Jard The Great said...

errkk.. emosi tak stabil?

PMS?

13may said...

pening aku baca lirik dia :D

sagittarius said...

lagu cpe nie ek...x penah dengo pon...

aim-a said...

sagi: ni namenye....kumpulan projek pop...besh :D

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner