Saturday, February 28, 2009

Kita Minum Dulu

Yeah..skrg ni aku ngah menyiapkan assignment utk kelas besok..tp ntah mengape...buley plak bukak blog..hahahaha...takpe..kite minum dulu :D


Banyaknye kne membace...membace ttg molecular cell plak tu...byk tui...

So, bagi mengelakkan otak kite cramp, kite kne sentiase mengunyah dan minum semase membuat kerje..hehehehe :D


Makan Cokelet...housemet aku baru balik dr German, dia bagi aaaa aku cokelet ni..:D


Walopun kecik..tp rasenye sgt laaa sedap wehhhhh :D


Dah makan cokelet..kne arrrr minum air :D 100% alwes the best :D

Notakaki:
1) paiseh, housemet aku dak sains dungun gak..junior bwh aku 3 tahun :p
2) ni laa meje study aku kat umah..makanan dah kurang sbb dah kui 11pm. Kalau kui 8pm tadi ade beger dan lain² :D

8 kumbang & bunga:

Shamsul Bahrin Abd Mutalib said...

Diploid genome sequence tu amende?

chemistry_lady said...

lerr igtkan dia study walaupun hujan..rupanya berblog walaupun hujan.... hehehe (dipetik dr status YM anda) :p

13may said...

housemet ko tak beli apa apa untuk aku ker?

ngeh ngeh ngeh

Monkey D Luffy said...

ko tak nak promote housemate ko kat aku ker? lalalala

paiseh said...

suka suki makan cokelat german.. halal dak??

lol~ xkn dah betahun duk srumah baru tau sama skolah? mmg mmg betul lu nih!! erk.. beliau kenai gua ke? *wink

ad3ck said...

oi setakat menunjuk je ke? hulur2 la sket!

Jard said...

sedap ke coklat tu??? hmmm...

Chopper Wallpaper said...

Salam kenal!

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner