Saturday, March 14, 2009

Special Dedication to.....

AMARAN: ENTRY INI BERUNSUR SEDiKIT JIWE JIWE...hehehhehe :D

Special dedication to mySayang abg..:D Rindu...hahahhahhaha :D




Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi

Tanpa cintamu aku resah
Tanpa kasihmu aku hampa
Tanpa dirimu aku mati..

Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Aku tak mengerti

Takut.. Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati

Resah
Yang ku Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti


p/s Tiada kena mengena ngan cite Cinta Untuk Ain ok..ni utk cite Cinta Untuk Aima ok..hahhahahhaaha :D Enjoy !!!!!

6 kumbang & bunga:

Monkey D Luffy said...

memang ko jiwang dr dulu kan? tu pun tak nak ngaku...

13may said...

wah wah wah....

dah pandai jiwang jiwang sekrg nih :P

errr...tu abg mana tuh?

abis punah harapan aku :P

paiseh said...

mana ada sikit2 kalu gini...
ni dah jiwa2 tahap borong nih..! hahahahahhaa....!!

ie3za said...

wahhh..
wei sejak bile ko layan jiwang neh musykil aku hak3..

chemistry_lady said...

ceh..aima mmg jiwang la.. korang je xtahu..tu lom lagu2 korea die tu :P

noxs said...

oh dah jiwang2 dah.. bagus2.. moga cepat2 laa ...

hehe..boleh la jejemput member.

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner