Wednesday, March 25, 2009

korang pernah kena tak...?

Aku pun pelik...kenape aku boleh bermimpi itu ek...

Aku rase sebab coki coki kot..asyik ckp ttg coki coki je..sbb time dolu² aku suke makan cokicoki...bukan aku mimpi coki coki ini..tp aku mimpi zaman coki coki dulu...maksud aku..zaman aku skolah rendah...

pergh..mimpi yang penuh nostalgia..

Actually aku mimpi...aku datang lambat ke kelas..time tu skolah pagi darjah 4 Zamrud ( Skolah Rendah Tengku bariah)..sape budak KT tau laa skolah tu..skolah yang paling femes dengan budak² yang comey dan cerdik...hehehehe :D Bangunan skolah pun kelihatan sgt clear dalam mimpi aku...

Mimpi aku siap ade dialog tu :P

Cekgu: Hah kamu, kenape lambat ni?
Aku: Sowi cekgu, jalan jem,hujan..biase arrr cekgu..musim² hujan..takkan tak biase ngan jem. ( aku pun x tau nape aku boley jwb camni sbb zaman tu tempat aku langsung x de jem..dan zaman tu aku pun x tau perkataan jem tu..dan juga..aku dulu seorg murid yang baik..x menjawab pun...:P)
Cekgu: Dah!! kamu berdiri bawah tiang bendera tu, depa tangan, saye kate turun tangan baru turun.
Aku: Aaaaaaa...rileks laa cekgu..sorry sorry..
Cekgu: Tambah 4 jam lagi depa tangan.

Kejam sungguh cekgu tu dlm mimpi aku.Ape lagi..berdiri aaa aku bawah tiang bendera,kat tempat perhimpunan tu kui 8 pagi( siap ade jam beso lagi kat tempat perhimpunan tu ). Dulu standart denda kena depa tangan la,ketuk ketampi la,berdiri atas kusi,kne pukul bontot ,tapak tgn ngan pembaris kuning la dan byk lagik. Aku dulu tak pernah kene denda tau, biaselah..murid yang baik..hehehehe :D.

Dalam mimpi tu aku berpakaian lengkap baju skolah putih ngan kain biru gelap. Beg skolah skali ngan kasut Bata n stokin putih.Rambut ikat ponny tail. adeh..sungguh klasik dow. Ni tetibe rindu zaman dolu² ni :p

Yang peliknye...bile aku terjage dari mimpi..tangan aku penat seperti baru kena depa selame 4 jam..hahahah...apekah adakah aku betui² sudah kembali ke zaman dahulu? doremon!!!!

korang pernah kene denda tak time skolah rendah dulu?hehehehe :p

p/s mimpi ni macam tau² aje aku rindu nak balik ghanu..tunggu arr bulan 5 ni..cuti panjang 2,3 hari sket aku balik arr lepak lame² :D

9 kumbang & bunga:

ierma said...

errrr....
jgn2....time tdo tu....tgn lu kena tarik ngn antuuuuu
aiyokkkkkkk...hahahahaha

Mr PenyuBiru said...

aku tak heran ko mimpi masuk skolah. kalu ko cakap ko masih budak skolah pun aku tak heran jugak.haha..

Jard The Great said...

tk sempat nk baca.. ade meting.. haha.. tgh ari la.

saje nak komen dulu.. ehehe..

aRaBeLLa said...

ke windu dengan abg ganu?hahaha

miSz.haNie said...

pehh... smbil tido smbil depa kat tgn ke weh..
ahahahaha

~~kene ketuk ketampi 100 kali.. longgar skru lutut... XD

aim-a said...

to ierma: aaaa...jgn ko...nnt aku tak bley tido mlm plak :p

to Penyu: hakhakhak..adakah maksud disebaliknye ko nak mengatekan aku seorg yg sentiase kelihatan muda? wahhh...ni rase nak banjer org kampung aku neh :p

to jard: aku menunggu komen seterusnya setelah ko bace entry aku after meeting..hehehe :p

to arab ella: besh juge tulis name ko camni....tiru acecece :p windu abg ghanu? hmm..abg ghanu yang mane satu ek? :p

to miszHanie:masalahnye aku tak depa pun tgn..tp lenguhnye same cam tgn kne depa..apekes ek mcm tu :p

Monkey D Luffy said...

romantik sungguh mimpi mu

Mohd Hafizd said...

bestnye dpt balik kg!!!!!

menyeram kan mimpi itu~ muhaha

aim-a said...

to kapten: celah mane yang romantiknye tu? hehehe :p

to hafizd: mmg beh...syiok sgt!!

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner