Tuesday, June 9, 2009

Do you know what Acai Berry Is???

Kalau nak juai Acai Berry..pi juai kat jalan pasar ye...juai kat ym x de sape yg minat :P aku lagik lahh...x into langsung..:P

BUZZ!!! akuyangchanteklagihensem: I got so many messages about those acai berry pills that I decided to order them and guess what? I lost 23 pounds so far and its only been two weeks. I am living proof that they work and best part was, they only cost me five dollars to try over at http://townback.com

Buzz tu mesti ade...baru dpt msg acai berry tu...huh!!

pastu..certain myfrenlist olso disappear and mark as spam..need to add again n again...

ape yg dah berlaku neh????

notakakichantek: kalau dpt msg acai berry dr ym aku...itu bukan aku...itu hantu!!! hahahaahaa :P

14 kumbang & bunga:

momentinlife said...

penyubiru pn kene eh??
mesti terjangkit ngan jard.. haha

semua pakat jd penjual acai berry nih.. haha

aim-a said...

penyubiru?? tak tau...saje je letak nick dia tadi..tp takut kne ban..da tuka nick da....hihihi :P

tu arrr...bende ape ntah acai berry nih..:P

aRaBeLLa said...

beri yg dijual ahcai kot..

acece said...

tu nama nye ym spam, slalu id diciplak oleh mamat hacker kot, so dia akau kacau akaun anda

so jgn publish sgt emel tu..nt digodam-godam oleh acai

John Iverson said...

X brape nk paham la... kene spam ke?

mun-e said...

wah aku pon salu dpt dari org yang same jugak

hampeh betul tp aku xreply. takut terkena huhu

asis said...

emmmm

macha_sezs said...

this skin better la aima.

hurm...kalau kau pun antara penyebar acai berry tu, sila2 la scan komputer dgn anti virus ye..

kueh bakar said...

ah cai beri...
beri apa?

paiseh said...

biar laa.. dia nak meniaga..

tasikmerah said...

aku minat strawberi je. he he.

mrblind said...

YM kena rasuk..bawak berubat kampung la weh..

StingRay said...

cai beri?...


tak seram langsung nama hantu..hahahaaaaaaaaaaa....

aim-a said...

to bella: maybe..hihii :P

to acece: tak publish pong..:D

to john: sile buat ulangkaji..haah,.but not my id..others id that olwesss buzz me with acai beery msg :P

to mune: jgn reply!!!

to asis: errr...errr..:P

to macha: tq tq tq :D stakat aku bukan penyebar acai tu lagik :P

to kueh: beri beri :P

to paiseh: lu nak beli?????

to tm: beri jugak..tm nak?? nnt wa kasik tau acai berry :p

to mrblind: ko bley jadik dukun kpd acai berry???

to stingray: nak aku letak name hantu tu stingray ke??? sure acai berry surrender..hihihihi :P

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner