Wednesday, June 24, 2009

Dah musim buah ke........?

Arini dtg opis....

Myopismet nurul dtg kat sy...

Akak...makan laaa manggis kat pantry tu...

Perghh...dgr manggis je dah kucur ayaq liuq...aku mmg penggemar buah-buahan...:P

Disebabkan aku pose...aku nak tapau je manggis tu...makan malam karang....
Manggeeeesssss sedapppppp!!!

Disebabkan tahap mentapau buah buahan yang agak lembap...sikit je laaa dpt amek..takpe..yg penting dpt rase...

Dan skrg...

Aku rase nak makan durian plak!!!!

X mo durian kl..nak durian kg yang ori...yg isi lembik lembik kecik kecik tu...pergh!!! sedap seh!!!

So... ade sape sape nak ajak aku makan durian????Aku boley makan durian dgn banyaknye.... Moh le kite!!!!


12 kumbang & bunga:

Jard The Great said...

nak join.. hehehe...

Mr PenyuBiru said...

So... ade sape sape nak ajak aku makan durian????

aku ingat cam nak ajak ko. tapi bila baca part ni pula

Aku boley makan durian dgn banyaknye.... Moh le kite!!!!

terus kansel!! hehe...

psstt!! pssstt!! aku dgr budak rambut pacak tu pun suka makan durian gak.sedang molek aa tu.. dok gitu paiseh..hehee

John Iverson said...

Dh musim ke? x sure plak la sis... x suke sgt buah... suke sayurr... layan...

aRaBeLLa said...

aisey aku tak makan durian beb makan tempoyak jehh..huhuh

ad3ck said...

KL ada ke durian??? ;p.

mun-e said...

aritu aku baru je makan durian kampung =p mak aku bwk dari kampung =p

Firol said...

hampir nak musim..durian pun dah mula

paiseh said...

jaga lu! minggu depan jugak gua balik kampung . heh!!

13may said...

tahun ni tak rasa manggis lagi nih :D

Monkey D Luffy said...

akak?

ko jd akak dah

kekeke

acece said...

manggis tu penawar bg durian, kalau mkn durian byk kena makan manggis sebagai penyejuk..

slalu nya kalau musim durian mang serentak ngan manggis..

aim-a said...

to jard: jom!!!!!!

to penyu: cehhh!!!

to john: rugi!!!

to arabella: best!!!

to adeck: ade!!!

to mune:jelesh!!!

to firol:wahhh!!!!!

to paiseh: erk???!!??

to 13may: manis!!!!

to monkey: muehehehe!!!!

to acece: perghhhhh!!!!!

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner