Friday, December 19, 2008

Kesinambungan Dari Entry Org Kg Aku......

Semasa melayari blog Orang Kg Aku.. aku terpk nak buat Kesinambungan entry...Khas utk gadis gadis bujang ....


Sekarang mmg agak panas jugak la isu lelaki muda kawen pompuan tua..kat hotfm pun topik ni jadik topik best pagi kelmarin if saye tak silap..dan pada aku la..itu semua jodoh..tak perlu laa nak buat sebarang spekulasi...yerlah...jodoh dan pertemuan kan di tangan tuhan..Tapi...kite kne berusaha jugak kan..so...itulah tujuan aku buat entry ni..memberi sedikit ruang..hehehehe :p

Jika kat mesia ni janda janda menjadi tumpuan, tentu mendatangkan persaingan yg sengit di kalangan gadis gadis di luar sane.Mungkin pemuda pemuda di mesia kurang berminat ngan gadis gadis sunti. So, disebabkan harge minyak dah turun, tiket tiket kapal terbang pun dah murah..bley laa kite berjalan jauh sket kan. Maka, saye nak bawak korang jalan jalan angin ke Kota San Fransisco. Kenape? Sebab Kota ini dikenali sebagai Kota Bujang.

Source: Berita Harian
JIKA berkunjung ke San Fransisco, jangan terkejut jika anda melihat ada banyak restoran di sekitar bandar itu, malah menurut pemandu pelancong yang membawa penulis dan rakan media lain dari Malaysia, di pusat bandar saja ada lebih 300 restoran yang menyajikan pelbagai hidangan daripada makanan Barat hingga sajian Jepun.

Ini tidak menghairankan kerana San Fransisco dihuni oleh mereka yang masih belum berkahwin sehingga digelar kota untuk si bujang. Dianggarkan lebih 60 peratus daripada penduduknya adalah bujang dan sebahagian besar adalah warga tua sehinggakan pemandu pelancong secara berjenaka memaklumkan sukar untuk melihat kanak-kanak kecil di bandar itu.

Dengan populasi yang agak tinggi iaitu lebih 700,000 di bandar, tidak menghairankan jika perniagaan makanan boleh pesat membangun kerana penduduknya lebih senang menikmati makanan termasuk sarapan pagi di restoran.

Pada dasarnya, San Fransisco mempunyai pelbagai tarikan bersesuaian dengan kedudukannya sebagai antara bandar terbesar di Amerika Syarikat (AS) khususnya di bahagian barat California. Antara destinasi menarik ialah Fishermen Wharf, kawasan pelancongan yang menempatkan pelbagai kedai cenderamata dan restoran makanan laut.








Untuk maklumat lebih lanjut, pegi je kat sini.

So, selain melancong boley laa kita gadis gadis yg chantek ni mengusha orang orang bujang yang available kat sane. Mane tau kan...jodoh kite ade kat sane.... hehehhehe :p

So ape lagik..tempah laaa tiket kapal terbang segera sbb skrg semua org boley terbang!!!! :D



Sekadar Gambar Hiasan- Kucing aku dlm baldi


P/s: aku kengkadang kompius sama ada aku ni available or tak..invisible jer laaa :p


11 kumbang & bunga:

paiseh said...

alaa.. diorg tak kawen pon dapat buat....

ad3ck said...

ha'ah cerita kahwin 4 da tak berapa hangat sangat. ehehehehe.

Mr PenyuBiru said...

ko citer pasai apa nie, pasal lelaki muda kahwin janda ke, pasai mari mencari lelaki kat san fransisco ni?

ko nie merosakkan kesinambungan n3 aku aa.

so,bila ko nak ke san fransisco?

Jard The Great said...

hahaha.. aku rase mcm takde kaitan jer n3 nih dgn n3 penyublue tu..

=p

Monkey D Luffy said...

wah... nak org barat jugak ler ni

nurfairuz said...

mmm kota san francisco,tempt yg menarik utk dikunjungi:-)

aim-a said...

to paiseh: ko dah buat ke? by d way...buat ape? hehehe hehehe :p

to ad3ck: aku tak cite org kawen 4 pun...ni cite gadis gadis yg x kawen laaa .. ko neh..kompiuskan aku aje :p

to Penyu: macam macam ada :D err...bile top 1 komentator kat blog ko dpt hadiah ke san fransisco? hehehehe :p

to jard: tu namenye kesinambungan....hehehehe :P

to Luffy: dah org timur x muncul² :p

to nurfairuz: owh ya? aku tak pg lagi..dgr dr org je....:D

Zaidon said...

As'kum.. salam-salam jenguk.. : ),

en_me said...

jodoh kannns..

aim-a said...

to zaidon: salam kembali...jenguk sokmo eh :D

to en_me: yup..dah jodoh x kemane kan...:D

googler said...

vintage dior
christian dior bag
dior bag
dior handbag
dior handbags

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner