Sunday, December 14, 2008

Aku Pasti Merinduimu....

Aku Pasti Merinduimu...

Tidak ade kata yg nak ku ungkapkan melainkan ...




Aku akan merinduimu selalu.... Angin Pantai,Deru ombak Pantai Batu Buruk dan kg halamanku yg sentiase menggamitku untuk pulang ...

















Slamat Tinggal Ghanu...Aku Pasti Merinduimu!!!! huhuhuhuhu !!!!!!!

ps : ini adalah bukan n3 schedule. masa korang tengah baca n3 ni, aku sedang memandu balik ke KL. Doakan perjalanan ku selamat sampai ke destinasi yer. Pagi esok kul 9 masuk keje. huhu


11 kumbang & bunga:

Mr PenyuBiru said...

ayat ps tu cam pernah ku baca jer. tapi dimana yer. haha..

semoga selamat sampai ke destinasi.

tentu budak kecik kat umah ko tu gembira ko dah pulang ke rumah semula. hihihi..

Monkey D Luffy said...

kuatnya ombak tu!

selamat kembali

Jard The Great said...

ingatkan rindu seseorang..hehe

debikdebuk said...

aku ingat ko rindukan aku.....

aim-a said...

to Penyu: uish...ko neh...budak tu kate dia nak join ngan anak anak ko..hehehehe :p

to Luffy: Thanks ya :D dah sampei..alhamdulillah...:D

to jard: hehehehehe .. rindu kat seseorg tu sentiase :p

to debik: aku rindu nak knekan ko lagik...tunggguuuuuuuuu :p

ad3ck said...

ko da kene kerjalah kan ari neh? padan muka! ari tuh gelakkan ku ;p.

BurungBelatuk said...

hi...salam singgah n salam kenai...

faridmw said...

salam...
bestnya.. pasti nyamankan... hehehe..
selamat memandu.. berhati2 dijalan raya...

ad3ck said...

hupdatelaaah.

aim-a said...

to ad3ck: Jumaat and Senin aku cutik lagik!!! jgn jeles!! hahahahaha :D

to Burung Belatuk: salam singgah..sile sile :D

faridmw:thanks...dah sampei pun :D

ad3ck: hupdate? malas...hahahahhaa :p on d way laa ni...quite bz sket lately ni..hehehehe :D

googler said...

It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
jordan shoes

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner