Wednesday, July 23, 2008

Makang Duriang

Yeah..entry kali ni ttg makang makang lagik..tp kali ni makang buah plak...hehehe :D

Korang makan durian tak? Aku sebenarnye pantang ngan durian ni...PANTANG JUMPE..abih aku bedal...kebetulan plak..osmet ku...feeza pun pantang jumpe jugak ngan durian ni....so...semalam aku ngan dia pi laaa carik2 durian...beli 3 butir duriang...pergh...dah terliur giler2 dah ni....

Sampai2 kat umah...mandi2...terus je menghadap duriang...pergh....tp...dari 3 butir yang kiteorg beli, sebijik je yg betul2 kne rasenye...tak sedap pun kiteorg bedal aje..dah name pantang jumpe..hehehhe :D

Bestnye kalau durian ni buat tempoyak,makan ngan nasik panas..pergh..2 pinggan bley abish..buat pengat durian makan ngan pulut lagik enaks...Buat lempuk ok jugak. Dan yg paling aku suke..ikan patin masak tempoyak..tersgt laaaa beshnye...meleleh ayaq liuq nih :P

So..korang tgk je laa pic2 kiteorg makang makang duriang ek...besh giler :D


Dah abih 2 butir baru teringat nak amik pics :P




Sila tgk..lazat giler :P




Ni namenye...kucing tido...:D




Aku suke yg isiknye lembik2..sgt laa nikmatnye..:D



Conclusion: Mmg pantang jumpe...licin :D so,sape2 ade kebun durian tu...ajakla aku menghabiskan korang nyer durian ek..:D

3 kumbang & bunga:

ad3ck said...

eheheeh 'kitorang' makan durian ke KO SORANG? ;p.

ruru said...

seb baik aku xserumah ngan korang..kalu tak seminggu aku xturun bawah :P

aim-a said...

to ad3ck: hehehe...kali ni...kiteorg :P

to ruru: hilang salah satu nikmat durian...baunye..pergh....meruntum ayaq liuq utk keluaq :P

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner