Wednesday, July 9, 2008

Apa yang akan anda buat jika....

Seseorang yang rapat dengan anda suatu ketika dahulu telah menyakitkan hati anda sedalam dalamnye..mmg tak boley dimaafkan aaa...Boley pilih jawapan lebih dr satu :P

a) Delete frenster dia
b) Delete name dia dlm list ym
c) Delete contact details dlm phone
d) Langsung tak bertegur sapa
e) Lantak ko laa nak buat ape...malas nak amik kisah dah..
f) Berdendam selame 10 keturunan
g) Others

Yang mana satu pilihan anda?

Conclusion: Ape yang patut dibuat ek?

12 kumbang & bunga:

chiaci said...

hmmmm sapa yg berani wat ko sakit hati huhuh? kalo aku..aku diam je..buat bodoh plus cakap bende yg penting je...lai pon.. x baik berdendam (<--- merujuk kat diri sendiri)

ad3ck said...

g) Others - Delete dari kepale otak.

aim-a said...

to chiaci: dendam dlm diam...hehehhe :P

to ad3ck: yup...bagus jugak cadangan tu..akan dilakukan..:D

ruru said...

nak delete bukan mudah macam tekan delete kat keyboard ;))..
tp apa pun aku fikir 'lu pikir la sendiri'
:p
jgn mare yer che sri :)

chiaci said...

this is what i learn from my previous history...aku penah frust bagai nak rak..setelah semua persediaan dah dibuat..seminggu x leh tdo..i know kadang2 susah nak delete semua dr kepala..tapi alhamdulillah,i know that life must go on..terletak kat diri samaada kita kuat or tak..bak kata rubi..."lu pk sendili la"..hehehe :)

aim-a said...

to ruru n chiaci : hehehehe...lu pk laaa sendirik...bagus gaak..hahahaha :P kalau frust berchinta mcm chiaci tu lain laa...mmg payah nak lupe..aku bukan frust bercinta tau..aku sakit hati ngan org je...grrrrrrrrrrr :D

chiaci said...

hehhehe aku bg example..sebab bende tu yg buat aku sakit hati nak rak ehhehe...memang susah nak lupa nye sakit hati ahhahaa

ruru said...

:)
bagus kawan2 aku ini..
tag dari aku utk korg : Jangan hidup dengan kisah semalam..

sue said...

xde lam list, means... BUNUH je dia !!..ahahaa...eh..gurau je..kalau sue..wat bodo je... pilihan e) wat bodo 1000%

aim-a said...

to sue: bunuh mmg ade dlm agenda..tp rase mcm agak kejam plak utk budak cute mcm kite2 ni..hehhehe...pilihan anda diterime :D

<~~L e 3 n~~> said...

ahaks...mcm tau jek..hehe..
abaikan je..sri...kalo pk lagi sakit ati...so lantak pilah kt dia...mcm la bagus sgt utk diingat2..ahaks "ayat jahat"

sHibI said...

g)Others - b professional

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner