Saturday, May 23, 2009

Lelaki = Full of Reasonssssss

Macam Macam..haih..


Macam-Macam: Askar terlupa sudah kahwin


BANDAR RAYA JEFFERSON: Seorang askar di bandar raya ini, terlepas hukuman atas kesalahan berpoligami, selepas mendakwa dia mengalami gangguan fikiran ketika berperang di Iraq sehingga terlupa dia sudah berkahwin.'

Rivera berkahwin lagi dengan wanita di Missouri tidak lama selepas kembali ke Amerika. Bagaimanapun isteri pertamanya terlihat berita mengenai perkahwinan beliau di televisyen dan membuat laporan polis.

"Saya amat tertekan dan dihantui ingatan perang di Iraq," katanya. - Agensi

LOGIK KE? MMG TAK LOGIK...NMPK SGT BYK ALASAN LAAA ... :D

11 kumbang & bunga:

Monkey D Luffy said...

erk

mak dia... lupa jugak ker?

HEMY said...

ahahhaah...mmg logik..ekekeke

macha_sezs said...

hurmmmm...

no komen.

ahahahaa

aRaBeLLa said...

alasan yg tak masuk dek akal!

Firol said...

memang ada penyakit ni... serius gua tak memain...

kueh bakar said...

bile pegi iraq
dia tgk ada org poligami...
dia just praktik apa yg dia lihat..
cuma tak mengaku yg btol
dan mereke-reke yg tak betol..

acece said...

aduh, tertekan..rasa nak kawen lg..hahaha alasan yg bagus

aim-a said...

to luffy: tu mmg melampau kalau mak sendri pun lupe..

to hemy: whatt??

to macha: hehehehe ..

to bella: mmg!!!

to firol: dan dan je ade penyakit ni..:P

to kueh: btul btul btul :P

to acece: mengade!!

miSz.haNie said...

alasan x bleh blah..
nk kawen byk..mcm2 jek alasan diaorg nih bg..huhuu

to acece~~gedik la hang!!

hahahahahahah!!

opaq said...

hhehehe...

kot2 dah masuk islam...tu yang kawin 2 tu kot..

hehehe..

neway, alasan orang gila je tu,.

asis said...

plak dah..

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner