Monday, April 7, 2008

PWTC

31 March 2008 adik aku... Syah Nooraiman Othman aka Putra n my lovely kazen Nurul ‘Ashikin aka Ijah konvo. Apelagi aku lah yg terlebih2 beria..biase laa…kakak n kazen yg comey ..kne beria2 lebeh. Family aku dr Johor ngan Trg trun kl. Berkampung laa diorg kat umah aku di Seri Kembangan nih. Aku bangun seawl jam 5 pagi sediakan nasik goring utk diorg..wah..tak pernah aku bangun awl2 mcm nih sediakan sarapan…hihihi…:D

So,6.30pg aku drive ke PWTC. Ceh..ingat tak jem..rupenye jem jugak..terpakselah bwk diorg masuk terowong smart. Sib baik sampai PWTC awal..dlm kul 7.15 pg. Tak laa berebut tempat paking. Utk my lovely brother n kazen, CONGRATS utk korang eh dr kak long..So..x mo cite pjg..korang tgkk pic je laa eh…:D



With my lovely brother :D

Us with Nenek. @PWTC


bosan2 duk dlm dewan PWTC yang sejuk giler..snap laa pics… Mcm cantik laa plak kan pic ni..aku yg amik ni tau ..:D


My kazen n my adiks..:D CONGRATS utk korang eh..bile nak open table lagik lagik dn lagik utk kak long nih? Hihihi :P


With ayah and ibu :D

Conclusion: Bunga adalah perkara wajib pada hari konvokesyen…hihihi :P




1 kumbang & bunga:

Salar said...
This comment has been removed by a blog administrator.

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner