Tuesday, March 18, 2008

Tunang & Kemas2


  1. Saturday Morning,150308

Seawal jam 7 pagi ku telah siap mandi.Gosok2 baju,siap2 nak ke umah KEMS. Tema: PINK!!!! Kems aka Nurul Akmar Md Rezali ni my clique @5th College,UM. Arini dia bertunang. Tak sangke dia dulu yang bertunang antara kami ni.Kiterorg2 ni aka kakak2 andam yang cun telah ditugaskan untuk menyerikan bakal pengantin dan majlis. Tugas bermula jam 9 pagi.

Tak percaya jugak dgn hasil yg diperoleh. Mmg kami berbakat rupenye..hihihi..boley buat part time laa after nih..so sape2 nak kawen/tuning,panggil la kami…hihihihi :P

Sesi touch-up mata oley hajar.

Hantaran yang didecorate oley kami…hihihi..sape2 nak tempah..roger3 laa eh :P


Bakul ni aku yang hias :p


Ape nak letak kat Kems lagik eh..pk pk :P


Kami with tunangan org :D


Akhirnye...hihihi…Congrats Kems. (pic ni diambil menggunakan Nokia aku..hhihi :P)


Conclusion: Sgt terase value of frenship ketike ini..


2. Kemas2 umah.,3pm-7pm

Aku: assalammmualaikum (suare ceria sambil bukak pintu umah)

Myosmet:seri…ko nak kemas bilik ke nnt?

Aku:Tak ah..next week ah..awat?

Myosmet: jom kemas umah nak?hihihi

Aku:ok gak..mmg terase nak kemas umah pun…hihihihi

Myosmet: Ok.jom

Aku:Aku solat jap eh..

Myosmet:okey (buat suare kiut laa kunun).Panggil aku nnt eh kalau da siap.


Maka..sesi pun bermule. Kemas kemas kemas basuh basuh basuh gosok gosok gosok

Bermule ngan dapo to ruang tamu oley kami berdua :D


Sebelum:Tingkat dapo yg koto…iyerk…!!!

Selepas: wah..sgt bersih tingkap dapo ini :D

Ape ni? Huhuhuhu…rupenye2 da tumbuh pucuk kunyit2 and kentang(tiada dalam pic) aku…


Sebelum: Ptut tak rase angin..bapak banyak habuk…


Selepas: Suasane umah sejuk Bak pakai ekon …hihihihi :P bersih giler :D


Selepas: wah!!!!!! Sgt berkilat :D

Selepas....huhuhu…tangan aku da luke2 akibat syiok sgt basuh tingkap n kipas…huhuhuhu..pedih giler bile kne ayaq :((

Conclusion: Sy rajin …*wink wink wink*




8 kumbang & bunga:

akmare said...

hahahha...cun..cun gambo tuh...
kehekhe..tima kasih mak andam import..
tak de korang... tak de laa aku make up ari tuh...hehhehe..
tq soo much my friend...
jasa mu di kenang... hehheheh

p/s : alaaa aku lupe lak...ari tuh gune email gmail aku wat web site tuk adik aku...kuikuikui

Aima Othman said...

to muffin&dadih:
hihihi...kiteorg menurut perintah je..bakal pengantin kan QCnye :P
tp..honestlyla...mmg cun giler..hahahhahah :D

mySmartAir said...

Just nak apprecite to this section "Tunang & Kemas2" and you all for help and support in make-up, touch-up Akmar and now is my luvv fiancee..thanks alot..

*For majlis kahwin nanti leh booking jadi mak andam tak?hehe

me3n said...

"pic ni diambil menggunakan Nokia aku..hhihi" <~ cheh sempat lagi nak berlagak ngan hphone tuh. ;p.

err boleh tolong kilatkan kipas kat umah ku tuh tak? ;p.

Aima Othman said...

my blogs lah:
shukor eh...hihihi..welkom..:D kahwen for sure..insyaallah :D

ad3ck:
mestilah kne berlagak..lebey2 lagik ngan henpon ko..hahhaha :P cantikkan :D

Aima Othman said...

to ad3ck:
tertinggal plak satu komen. kipas ko eh..tak tau tak tau :P

Anonymous said...

aku rse disebabkn 'kerajinan' ko..pe kata ko jadi penanam lengkuas n bawang ;p

Aima Othman said...

to ruru:
hahahaha...tak yah tanam,tumbuh sendirik jerk :P

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner