Monday, August 30, 2010

Jalan Jalan Cari Makan di .....


Nantikan kemunculannya !!!...

Letak pre foto dulu ... hehehe


8 kumbang & bunga:

speedrider said...

ah ngengade. cis... hehehe. Gua tengah puasa ni aima........... hehehehe

13may said...

hehhe hehhe...lama tak blog :D

eh! nak kad raya tak? send address ok...

encik13may@yahoo.com

Aima Othman said...

mus:hehe..nnt aku letak pics food byk2 :p

maymay:aku dh email kat gmail :p

k.e.r.i. said...

kad raya aku hantar by hand je boleh.
save duit setem mung. haha

me3n said...

tak mo ajak ku ke? tak yah masuk gambar pun takpa, dapat makan jadi lah! ;p.

meo said...

comel!

Aima Othman said...

meo: ape yg comel??huhu

keri: mane kad raye aku??

me3n:ajak ajak ayam lah ney :p

Super Nia Hana said...

ekekekek..sj je letak pic suap tuhh..cepaaatttt

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner