Wednesday, August 4, 2010

Hati ini gembira...alhamdulillah








Terima kasih kepada NYA dan kepada semua :D saya sgt hargai jasa dan pengorbanan kalian :D

Kejayaan ini kita kongsi bersama okeh :D

Doakan semoge saya dpt sambung PhD plak tahun depan@UM dan akan konvo dlm masa 4 tahun dr skrg.amin......:D

I'm VERY HAPPY!!!!

Alhamdulillah :D

5 kumbang & bunga:

aim-a said...

testing2.aku tukar templete. cube korang komen..bley tak??

speedrider said...

ni baru boleh komenggggggggggggg!!! apa ar aima neh... posting banyak2, tak.. kasik aku komeng.. hahaha

Tahniah aima!

speedrider said...

aima, iklan google kat bawah ni menghalang butang submit. nak kena tekan tab la pulak

speedrider said...

test2 tak ok jugak! tq

aim-a said...

erm...ok saja neh??? aku dah buang dah iklan tu..huhuhu

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner