Monday, August 17, 2009

Bulan yang dinanti..

Yeah...tak sampai seminggu lagi...ramadhan menjelma...

Rase rindu membuak buak menanti kedatangan ramadhan...

Semoge Ramadhan sy tahun ini lebih baik dari Ramadhan yang lepas...

Ramadhan pada saye adalah bulan yang amat tenang..terutama pada waktu malam...damai...

Sesungguhnye saye rindu suasana bulan Ramadhan :)

pssttt: tp sy takut...80909 sy operate gigi....huuhuhuhuhu..smoge semuanya baik saja...amin..


14 kumbang & bunga:

Masy said...

semoga berjaya!!

nur.sa said...

operate gigi?puasa akan diganti la kan.. =)

HEMY said...

alamak..aku pn jumat nk stat pose tu gi jumpa dokter..rasanya kena set temujanji lain nk operate...demmmm..takutttttt

faridmw said...

salam.. maga tabah untuk oprate gigi.. takutnya.. heheheh

paiseh said...

agak2 siri Diari Ramadhan Rafique ada lagi tak ini tahun??

aRaBeLLa said...

tajuk en3 ko ala2 tajuk lagu raye..kuikui

kueh bakar said...

selamat berpuase...nt kipnap aku bukak pose kat pok li...hahaha

speedrider said...

ceh, awal2 dah bagi alasan takleh berpuasa.. nak kena ni... :e::e::e::e::e::e:

k.e.r.i. said...

konpem tahun ni memang dok akan penuh.
muahahaha.
(sebelum pose buleh la komen jahat2)

John Iverson said...

Selamat berpuasa... jgn ponteng2 hehe... all the best tuk gigi kamu ya

Ikmal MF said...

selamat berpuasa! :-D

opaq said...

nak gigi cantik jugak...hehe

Zaidon said...

Salam Ramadhan ya.. :)

aim-a said...

salam ramadhan buat semua :)

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner