Tuesday, October 14, 2008

Triang Drift!!!!

Yeah..hujung minggu lepas , 111008, telah ku penuhi undangan perkahwinan my ex osmet(feeza shj ye),exclassmate di Felda Kemasol,Triang,Pahang sengihnampakgigi. Ini adalah undangan perkahwinan yg kedua jauh setelah perkahwinan Pu2 di Kelantan. Wah..perjalanan ke umah pengantin adalah amat mencabar sekali. Menguji skill pemanduan dowh..hehehehe...

With mySayangBestari, Kiteorang bertolak dlm kul 12.00 tgh...kenape lambat? Kiteorg saje2 lepak2 tunggu Zaid kat terminal Putra. Mane laa Zaid neh..sempat laaa kiteorg wat forum perdana dlm mySayangBestari diantara aku,nadia,arpah and Ad3ck Poyo. Akhirnye muncul jugak Zaid ... masuk2 je dlm kete aku terus bagi Smart tag...hehehehe...bagus betul, ni aku suke neh senyumkenyit

So..bertolak lah kami ke destinasi..Felda Kemasol, Triang tepat jam 12.00 tgh. Aku laaa yg drive dgn penuh macho . Ku sangka jalan yang penuh cabaran berakhir di karak, namun jangkaan ku meleset...rupe2nye sampai ke umah pengantin. Wah..berpeluh2 aku dan anak2 kapal dibuatnye. Selekoh bertemu selekoh, mmg drift giler laa...dan..yang paling best..sepanjang perjalanan adalah AMAT TIDAK BOSAN sebab dipenuhi dengan lawak2 poyo Ad3ck and yang lain2...sengihnampakgigi

So..jamulah mata2 anda dengan melihat pic2 di bawah ini...sengihnampakgigi


Aksi2 bersame Nadia semase menunggu ketibaan Arpah :P


Anak2 kapal mySayangBestari setelah slamat tiba di umah Aie...from left: Zaid,Adeck,aku,Nadia,Arpah..

Tukang bawak hadiah yg amatlah poyos ..hehehe

Pengantin yang sungguh suwet!!!
Aie and Feeza...naik vespa gitu :D

Makan2...kami dihidangkan jugak ngan lauk pengantin :P

Pengantin Aie n Feeza..wau..merahnye makngah :P

Us with pengantin :D

Small gathering Accp class 6..meriah gitu :D

Aku nak rempeyek, mane satu neh...itulah agaknye kate2 this guy...:P

Sesi menurunkan ilmu2 dari pengantin kepade Ad3ck..betape tekunnye Adeck mendgr..hahahahha :P

Kiteorg sampai dlm kul 1.30pm..Makan makan.Setelah kenyang2, bergambo2 ngan pengantin,lepak2 kat dlm umah,borak2 dan dapat byk servinor..ucapankan terime kasih byk2 kat pengantin n family...kami pun berangkat pulang. Drive balik ku telah serahkan tugas kepade Zaid. Ku mau tido...biaselah..perut dah kenyang...hahahha..Thankx Zaid sbb jadik driver..hehehehe :D Aku masih tak puas hati sbb x dpt snap gambo Ad3ck tido lentok baik punye..boleh pulak dia tersedar time aku nak amik pic tuh...hampeh tul..hehehehe :P

Conclusion: Thankx Aie and Feeza for invitation :D Sampai jugak kietrog kat umah ko eh Aie :D

23 kumbang & bunga:

Letting the time pass me by said...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin..

Thanks for dropping by at Inspirasi Aliff..

Jangan lupa baca posting terbaru...

http://inspirasi-aliff.blogspot.com/

QueenWizza said...

adeck tuh mmg poyo.. waa jauhnye jln smpai triang ekk.. wpun aku org phg..tp aku x pnh g triang lg.. ape yg menarik kt triang tu ek?.. hehehe

Mr PenyuBiru said...

Selamat Hari Raya.. Maaf Zahir Batin..

Thanks for dropping by at Inspirasi Penyubiru..

Jangan lupa baca posting terbaru...

http://penyubiru.blogspot.com/

hehee

Mr PenyuBiru said...

apsal ad3ck pakai seme hitam? berkabung ke ape? hehe.

last but not least, ²²²²²²²²²² . sajer ku taruk banyak² buat ko simpan tuk kopipes nanti.hik3..

aim-a said...

to queenwizza: Yang menariknye...adalah pemandangan yang menghijo..sayup n sedap mate memandang...Banjaran titiwangse laa katekan :D dan jalannye pun adalah ala2 ke cameroon highland :D Ad3ck tuh mmg .. tp adalah penceria suasane jugek :D

aim-a said...

to aliff: most welkome :D

aim-a said...

to penyu: huhuhuhu..sampai laaa ni aku tak bley buat ni -> ²..kopi pes ajerk...huhuhu...:P aku rase kan..tahap kePOYOan ko dah nak same ngan ad3ck neh..hehehehe :P pakai hitam tu nak bgik nmpk tuff kot..hahahhaha :P

ruru said...

oo, rupanya tempat empuk ku di dalm kete telah diisi oleh MUHAIMIN POYO
haha,
ko neh, apsal la tak sempat tgkp gmbar dia lentok, leh jadi bahan
isk2..

ad3ck said...

amboi amboi amboi. patutlah ku macam tercekik tulang lagi tersedak. cheh.

secara keseluruhan, seronok ar. ehehe. lagi satu. ko tuh yang poyo! ;p.

queenwiza: amboi3. :-w

ruru: gambo ko yang tido tuh bile2 mase ku boleh jadikan bahan ;p.

aim-a said...

to ruru: x smpt nak snap..deria dengar dia terlalu sensitip..hehehehe :P

to ad3ck: tersedak?tercekik?minum ler air minerel botol beso yg ko amik kat umah ae aritu :P buat laa contest tgk sape yg paling PoyO..hahahhah :P mmg..secara keseluruhan mmg best lol :D

Mrs. Amie said...

wahhh..meriah kenduri kat kg..best!

ruru said...

haahla, good idea, wat contest sape yg paling POYO

ad3ck said...

senang je nak tau pemenang, ruru. huhu.

aim-a said...

to mrs. amie: mmg..sgt best :D

to ruru n ad3ck: dua dua PoYo..hahhahaha :P

Jard The Great said...

accp kelas 6? kejap nak pk.. kenal drue? chan? err... or was it tuan zarini yg dulu dok kelas 6..

atau dayang afzan?

hehe.. ku pong tak ingat dh..

nways.. bestnyer pegi pahang.. aku pernah smpi kuantan, pahang jer.. huhu

aim-a said...

to jard: yeah...class 6...wah..ko kls mane? loh..knl ler...drue,chan...rakan sekelas..duk depan aku jerk lam kelas dulu :P kuantan pahang tu dah kire jauh gak tuh...dekat ngan kemamang doh , menghampiri trg..heheheh...triang nih dkt ngan karak :P

en_me said...

salam pagi jumaat akak aima itteww..

aim-a said...

to en_me: hai hai hai :Dslamat pagi jumaat :D

Turn Core-Rawk said...

WOOOOOO

aim-a said...

to f'rul: yeah!!!

tedyboo said...

hehe,aku plg lmbt komen ke?hehe,mmg bez la gak g wed' depa dua ni,journey yg plg mcabar,drift baik punye dr cik sri kite@pilot #1...thanx na slmt bw kitorg blk selangor smule :D ;* eh,adeks,kem slm kt kwn ko@pilot #2,mmg dia tere dh bw bestari lps ni *wink* :D

su said...

wahhh! ad3ck kah ittewww! poyo je nampak! hehehe!

maz said...

adakah itu muhaimin?

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner