Thursday, October 4, 2012

Memperkenalkan ...

Permata sugarpie putera kesayangan hati saya...

Riazaizi aiman zulkarnain zakaria ...

alhamdulillah.. dah 9 bulan ...

hah..ape lah ibu ni..saya dah 9 bulan baru nak post dalam blog .. camna saya nak glamer ni ..

ibu bz nak nai oi...hihihihi.

pasni ibu akan rajin update blog ok...kalau ibu tak sempat..aiman updatekan utk ibu ek..kan skrg dah pandai makan 'moush'..hihihi

5 kumbang & bunga:

k.e.r.i. said...

payohnya nak sebut 'Riazaizi Aiman'.
Uncle Keri panggil Rizman je lah senang. haha!

Aima Othman said...

hi uncle keri-o...Rizman.wow!!biasanya yang nama Rizman ni hensem2 tau.thanks uncle keri-o. eh..bile nak blanjer Rizman makan sedap2? saya suke makan tau!! hehehe :D

speedrider said...

amboi blog dah jadi sarung nagka dah baru nak hapdet. aku nak kira, berapa lama pulak untuk next entry. hahahahah

Aima Othman said...

mus:hahahhhhahhaha.sarung nangka gitew...sarung buah belanda lah cun sket.ehkehkeh.kire jgn tak kire :p

zonaku said...

RIZMAN? masihkah uncle keri kamu teringatkan kisah rizman di pulau aman?



prefer dipanggil apa ni aima? bila la acik nk jumpa kamu ye memuah jr2
.....

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner