Tuesday, July 20, 2010

aku dan dia .... adakah perlu aku berpaling kepada yang lain???

Dah 2 tahun lebih aku ngan dia......................ke mana saja pegi ngan dia...amik gambo bersama...makan bersama....bercinta bersama....malah...yang ni...korang kne percaya....kami setiap malam tido bersama...dan..dia pun tak kisah bila aku menduakan dia bersama yang lain...dia tetap setia ngan aku....

Tapi hari ni...aku sgt sedih.....dia cedera parah....sgt parah....sgt sukar utk aku bercinta....sgt sukar utk aku menghadapi situasi ini...kenapa disaat kami dilanda bahagia perkara ini terjadi???adakah aku perlu mencari yang lain????owh...ku sudah tidak sanggup..ingat mudah kah utk aku buat pilihan...utk bersama yang ini pun byk sekali persoalan yang perlukan jawapan...

haih...aku sudah tidak sanggup melihat keadaan dia...sgt parah...namun....ku tetap sayang n cintakan dia....kerana...cintaku bukan kerana paras rupa...cintaku adalah kerana dalamannya yang aku kagumi......walaupun byk kali terjatuh.....tetap gagah...ya..itulah yg aku kagumi tentang dia...

namun skrg...adakah aku perlukan sesuatu utk menyambungkan hubungan kami kembali. gam uhu contohnya.adalah boleh??? adakah dia akan kembali normal??? owh.....aku tidak pasti....

yang aku pasti...sudah ada pengganti yang ayahku berikan utk menghadapi keadaan ini...tapi aku tak selesa ngan dia...asyik nak kne sentuh aje...ku tak suka...tak selesa....langsung tak menepati citarasa aku...namun ku tiada pilihan......ku terpaksa juga bersama dgn dia buat sementara ini.....walopun ku tak suka....bak kata pepatah..cinta tak boleh dipaksa...begitu juga aku dan dia....

namun kupasrah jika ini takdirku...










































































oh!!!! keypad n81 ku...kenapalah ko tercabut...dah laaa susah nak carik!!!!! aku tak suke gune iphone tu....tak ske kne touch2 screen...lambat....tak bley nak sms time drive....huhuhuhuhuhu....

sebelum....



selepas...uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!



napa??? korang ingat aku ngan sapa???? hihihihihi. aku ngan hp kesayangan aku ni laaa....kalau korang tau kat mana nak carik casing henfon ni...bgtaw arr...aku dah cari merata2..tp x da...huhuhuhu

7 kumbang & bunga:

Masy said...

seawal pembacaan pon akak dah leh agak, musti hp ni hahahahah

aim-a said...

kak masy: iye ke......alamak..takde hadiah plak nak kasik..mintak kek ngan wafa n kotak kertas ngan keri lah sebagai hadiah ek.hihihihi

en_me said...

ammvoiii.. dah dua tahun dgn sidia tewww.. uhuhu

aim-a said...

en.me: yup...dan keypad dah tercabot...huhuhuhu...cedih :(

Super Nia Hana said...

hohoho..watashi cam nk asah je kayu kendo memula tadi..tapi rupanya psl keypad phone

wachaaaaaa jugak

aim-a said...

hana:hahahaha.senyum :D

ad3ck said...

Haku dah agak dah bukan pasal orang..mencik! ;p.

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner