Saturday, May 22, 2010

Virus Video Lucah Kat Facebook

Benda ni memang buat aku rase sedikit annoying.

Ade kawan aku kate ni virus.Dari mana virus ni datang aku tak tau. Yang aku taw..org yang hantar video ni mmg tak akan sedar dia dah post benda alah ni kat wall org.Kira cam automatic la ni.Aku pun tak taw kalau 'aku' pun ade post benda alah ni kat wall korang.kalau ade..itu bukan aku.



klik utk tumbesaran yang sihat


Tadi pun dapat lagik.

Serabut sungguh.

Apa yang boleh aku buat...just click remove and delete.

Senang.

Tapi still annoying.

Mark Zuckerberg...sile ambil perhatian ye :D

4 kumbang & bunga:

HEMY said...

kalau mmg full video tak pe gak..leh gak aku save..stakat yg cmtu mmg annoying..ahahaaha

Masy said...

siot je komen anul hahahhah

Jard The Great said...

erkk.. anul mmg siot la..

Fendi said...

Kepada sesiapa yang telah dijangkiti virus ini sila baca blog nie yea..thanks.. http://fendiskypro.blogspot.com/2012/01/tips-facebook-untuk-mencegah-hackers.html

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner