Friday, February 22, 2008

KeLabu

knp KeLabu...

sbb....

This week sy rs sgt tidak sihat...sy pun x tau knp...stress kerje agaknye...( ni tgh tulis cerite saye pun asyik bersin2 je) .

Ceritenye mcm ni..pagi td sy ok je dtg opis..biaselah..mood ceria2 dn bersemangat nak keje...tp menjelang jam 10 pagi..kepale sy dah mule rase denyut2(tgh syok2 buat keje plak tu..) nasib baik sy da buat kerje2 yg perlu disiapkan segere...

Bile matahari da naik..lagiklah bertambah denyut2, panas pun ade sbb kat opis ekon tgh di repair (peluh da kuar da, rase cam keje buruh di bwh matahari terik plak :P). Last2, sy amik half day.Pi Klinik kat umah sy..dan bile check2...sy ade migrain rupenye...huhuhu..baru sy tau sy ade migrain arini...patutla denyut2 semacam je kepale sy..
bile da jumpe dokter (dokter perempuan), dpt laa mc n byk ubat ,sy x suke mkn ubat..xsuke xsuke xsuke ( sile bace mengikut nada iklan cat ek :P) .

Sampai je umah..makan ubat dan tido..pastu bile bgn dr tido...sy nmpk semua KELABU...sbb tdo lame sgt..huhuuhu...

Kepala masih denyut2..tak boley baring..bertambah denyut2..so..sy pun mula membasuh semua baju(masuk mesin je), bukak almari dan mengemas almari yg besar itu, basuh bilik air,kemas bilik,sapu,susun barang barang...dan peluh2 pun mula keluar (nak sihat kot)..dan tetibe....kepale sy jadik tersgt pusing....dan sy terus landing atas katil(nasib baik ade katil,kalau landing atas lantai, x tau laa)..huhuhuhu...rupenye sy masih tidak sihat...nasib baik time tu sessi mengemas da siap...

Sy nak sihat...Dan sampai skrg..sy masih tidak sihat sepenuhnye...baring je dengan laptop letak atas perut...uhuk uhuk...achiimm!!!

~~Next cerita: Tunang and Kawen~~

4 kumbang & bunga:

Azrul Hisham said...

jaga kesihatan elok2 ek..

aim-a said...

tq azrul..lately ni x bape sihat laa...hukhukhuk..:(

Apizolla said...

ni da baik demam? len kali.. kalo demam.. ubatnye.. vacation bersama kawan2 di sungai congkak..lagi..uhuhuhuhuhuh

aim-a said...

to apizolla: hihihi...da baik da..jom!! piknik time!! (terus sihat :P)

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner