Tuesday, March 17, 2009

To someone who is really special in my heart

To someone who is really special in my heart...dan kepade kawan² semua....boleh laa buat motivation dan jadikkan pengajaran dr kisah hidup saye ni...saye tak segan utk share sbb...sharing is caring....:)

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

Klik play kat lagu tu dulu before bace ye :D

Cinta...yup..mmg indah dilambung cinta...rase kalau terjun dari tingkat 50 bangunan klcc pun..kalau terjun bersama yang tercinta, berdarah,patah nazak pun rase sakit yang dirase tak boleh melawan kuatnya rase cinta yang heaven bile berada dgn yang tersayang. Dan..jika hati yang penuh cinta itu dikhianati atau dikeciwakan..rasa sakitnya amatlah dalam..sgt berbise.....walopun ketika itu anda duduk atas sofa yang sgt mewah,paling empuk made from Italy bersebelahan dengan org yang paling anda cinta. Kadang²..perpisahan yang terjadi bukan salah sesiapa..semua org tak mo kan perpisahan.Tapi,jika ia terjadi..kita kena laa terimanya dengan redha.Bukan salah saye dan juga bukan salah awak. Sesuatu yang tidak disangka selalu ada ditengah jalan..yang mmg kita tak boleh nak elak sbb mmg sudah ditetapkan di atas sana.

Saya tak mo ulas panjang² ttg cinta, sbb mungkin u olls semua lebih arif dari saye.Cuma disini saye harap saye diberi kekuatan untuk menghadapi semua ini.Saya tak mo salahkan sesiapa, marahkan sesiapa sbb buat ape kita nak marah..buat ape kite nak benci....lagipun awak jujur ngan saye....x lah saye membenci...bak kata ad3ck,benci nnt hati jadik busuk..lebih busuk dari stokin yang tak basuh 2 bulan...Lagipun..saye bukan kanak² remaja yang suka melalak..sy seorg yg sudah dewasa...27 tahun sudah....walopun rasa seperti dikhianati...saya menangis je la dalam hati...I have set in my mind...semua yang terjadi ada sebab musababnya..adalah hikmah disebaliknya...lagipun hati saye mmg selalu disakiti oleh org yang saya sayang...mmg sudah suratan agaknya...tp saya percaya...setiap insan akan dapat cinta dan sayang...cuma masa saya bersama cinta itu sekejap saya...saya bersyukur akan cinta itu walopun sekejap..sbb sekurang²nya sy dpt rasa camna diri dicinta dan disayang oleh org yang kita sayang...kalau cinta itu dtg lagi..saya terima...sbb...musuh jgn dicari kan...

Bila jadik macam ni..kita akan rasa down...Ya..saya akui saye sgt down...tersgt down...cuma..sokongan dari keluarga,dia,kawan² n u olls yang menguatkan lagi hidup saye...pelikkan kenapa dia pun termasuk dlm senarai..saye pun tak tau..:)

Saya berpegang kuat pada DIA. Walopun amal ibadah saye tidak sehebat ahli sufi,DIA tetap jadi tempat saye meluahkan segala²nya.Terima kasih diatas kekuatan Hati yang DIA berikan.harap kekuatan ini dapatlah bertahan sehingga saya menghembuskan nafas yang terakhir.

Kepada someone yang who is really special in my heart..kengkadang perpisahan yang terjadi itu buat kita lebih menghargai hidup walopun kita rasa macam nak mati aje dgn masalah yang datang bertimpa². Pandanglah ia dari sudut yang positif.Bila kita tgk semua bende dari sudut yang positif, insyaallah kita akan kuat dan bersemangat. Saya boleh terus menjadi semangat utk awk sbb sy tak mahu tgk awak jatuh disebabkan perkara yang berlaku ini.Kita tetap seperti dulu dan tak akan ada yang merubahnya kecuali ajal dan maut cuma impian utk kita hidup bersama terpaksa kita lupakan utk seketika.Saya tak mahu menyerabutkan lagi hidup awak dan hidup saye.Bila keadaan dah tenang dan jika kita rasa ada jodoh antara kita dan kita boleh hidup bersama,saya terimanya dengan hati yang terbuka(kalau time tuu x de pengganti laa..hehehhe).

And I remember your kata²...once upon a time, there was a guy who madly fell in love with you...

Untuk abang..terime kasih atas cinta , kejujuran, kepercayaan dan sayang yang abang berikan...saye sgt hargainya....ingat..x ada sesiapa yang salah dlm hal ni...dan...antara kita...biarlah masa yang menentukan ye sayang.


14 kumbang & bunga:

chemistry_lady said...

Huiyo.

huhuhu. drpd baring terus duduk la baca post ko kali nie..hehe

sri, ko kwn aku. aku pun xsuka la ko sedih2 begini. jes.. be strong ok. cuma satu je pedoman aku nk share utk ko...

"setiap pertemuan pasti adanya perpisahan...."

Aima Othman said...

to chemistry lady: thanks dear for the support..yup..kite tak bley sedih²..kite kne ceria..ingat...CERIA!! aku rase nak menangis skrg juge bace komen ko ..huhuhuhuhu :((

acece said...

sebab ko sedey, aku click nuffnang ko..kasi ko kaya..nt dah kaya jgn lupa aku ngan paiseh ye..wakakaka..

nuffnang aku baru lima posen..

mun-e said...

oh.. ko 2 tahun tua dari aku rupenya. patut kena panggil kak sri neh! :p

kak sri, be strong okay! kalo betul dia jodoh kite, tuhan akan dekatkan, kalo bukan, tuhan akan jauhkan :).

13may said...

stay strong beb!

:)

adie said...

patah tumbuh hilang berganti..
mengertilah...

erk! sori. termenyanyi lagu iklim lah plak.

maybe ko akan dapat yg lebih baik dari dia atau dia akan dapat yg lebih baik dari ko atau dua² akan dapat yg lebih baik dari kedua²nya. eh! apa aku cakap daaa..

paiseh said...

oh. gua sangat tak into bab jiwa2... gua tau nak hepi je..hahahahaa..!!
dan buat orang hepi.. ngee!!

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

mak aii..sedey betul n3 ko neh.

ape yg mun-e tu kate betol
'kalo betul dia jodoh kite, tuhan akan dekatkan, kalo bukan, tuhan akan jauhkan'

seyes sgt2 betol huhu.. bagus la klo ko fhm dan ko redha.

aku dulu x mcm ko.ko x melawan. aku dulu melawan takdir ko tau hehe..seyes.. masa tu aku tetap teruskan dgn dia walaupun mcm2 ombak badai ngn lautan api rempuh suda aku tetap x nk terima takdir n x redha huhu.. aku tetap degil lawan arus n takdir aku.

tp then setelah puas berusaha akhirnya aku sedar dan aku redha memang x de jodoh. then terima je hakikat walau pahit banget..

tu la klo jodoh kita tuhan akan dekatkn, klo bukan tuhan akan jauhkan :)

be strong bebeh :)
memang sukar utk lupakan but aku tau ko boleh :)

ko kawan aku, aku kenal ko. aku tau ko boleh :) ko antara girlz yg aktif n hepy go lucky yg penah aku jmpe tau :)

jgn sedeh2.. aku ade utk sayang ko hihi..muaahhh..:)

Aima Othman said...

to acece:ko tak sedey pun aku tetap click nuffnang ko .. thanks beb..gelak aje aku bace komen ko :p

to mun-e: ya betui..jodoh dan pertemuan di tangan DIA. akak sri? pelis...panggey as usual ok..hehehe :P

to maymay: :)

tp Penyu: aku cube memahamkan ayat ko..mmg ayat yg its complicated. Thanks beb..nnt aku beli kepok lekor kat ko eks :)

to paiseh: kite bukan sentiasa hepi..jiwe tu sebahagian dr kite..jgn menidakkan :)

to ieza: komen yang membuatkan aku sayu di pagi hari ini..thanks my dear frens..rase nak peluk ko aje ni...huhuhuhuhu...err..err..ym aku bile ko nak approve ni?lame aku tunggu ni..:p

opaq said...

kalau ko nak gumbirakan hati, mari kita ke william...

hahah..your treat...



p/s : komen aku sama mcm penyu...

Kapten Luffy said...

jom kuar minum... hapuskan duka mu... :)

Aima Othman said...

to opaq: kalau ko or penyu banjer lagi aku hepi :P

to kapten: huhuhuhu...jom...

Apizolla said...

Mata memandang,
Hati mendengar,
Akal bebicara....

anjakan paradikma perlu ada,
keluar dari kepompong kesedihan,
keluarlah untuk menjadi rama-rama yang cantik,
dan terbang tinggi..

Aima Othman said...

to apih: huhuhuhuhu...thanks apih!!! ade semangat sket neh!!

Post a Comment

letak komen yang besh besh je taw..:D

 

Aim-A .. Happily Ever After :D. Design By: SkinCorner